שיווק ופרסום
מאפיית אנג'ל בקמפיין עוקצני לסידני סוויני - ינצחו את הסלוגן המדובר?
מאפיית אנג'ל הוותיקה בסדרת קמפיינים וחזרת המותג המוכר למסכים ולדיגיטל, והפעם המאפייה בקמפיין תגובה לקמפיין השנוי במחלוקת של אמריקן איגל בכיכובה של סידני סוויני ועם סלוגן כחול-לבן מתחרה. מככב בסרטון: המנכ"ל ומבעלי השליטה - ירון אנג'ל בעצמו ששיתף פעולה עם הקמפיין ההומוריסטי והשנון | צפו:
רשת המאפיות אנג'ל יצאה בקמפיין חדש, והפעם ראש בראש עם לא פחות מאשר הפרסומת המדוברת בתקופה האחרונה של אמריקן איגל עם סידני סוויני.
הקמפיין החדש של מאפיית אנג'ל, מבית היוצר של יפו סטודיו, מוכיח שהמותג הוותיק הפך את הקריאייטיב להימור בטוח. אחרי "לחם בטעות”" ו-"לחם PRO", מציגים שוב יוצרי התוכן עומר קולי ואדר פרלמן ממשרד "יפו קופי אנד סושיאל" מהלך שנון בכיכובו של ירון אנג'ל עצמו ועובדי המאפייה, המצליח להיכנס לשיח התרבותי ברשת.
הפעם אנג'ל מגיבה לקמפיין הג’ינס המדובר של אמריקן איגל בכיכובה של סידני סוויני והתשובה של מותג האופנה "גאפ" עם להקת הבנות Katseye, ומוכיחה שלא רק הגנים הטובים של סוויני יכולים להצית את האינטרנט, אלא גם דגנים טובים.

הסלוגן של אנג'ל בקמפיין החדש - ינצח את Sydney Sweeney Has Great Jeans?
החזרה לבית הספר מקבלת כאן פרשנות חדשה: לא עוד רק עם ג’ינס לוהט אלא גם עם כריך מלחם דגנים מלאים. כך מצליח המותג, שבמשך עשורים סימל ביתיות וקלאסיקה ישראלית, לנסות להפוך לחלק בלתי נפרד מהשיח הדיגיטלי, עם קריאייטיב שמרענן את הקטגוריה, מתכתב עם מגמות עולמיות, אבל נשאר מקומי, הומוריסטי ואותנטי.
האם מותג וותיק ומוכר כמו אנג'ל יוכל לחצות את גבולות הדיגיטל בחזרה לשיח? האם הקמפיין השנון, הקצת נועז, וה-"שונה בנוף" הוא התשובה לכך? כנראה שנדע זאת בקרוב. מה שכן, מי שבינתיים משתף פעולה ונותן לצוות את חופש הפעולה, הוא בעל השליטה ירון אנג'ל שמסכים לא רק לככב בקמפיינים, אלא לשתף פעולה במלוא מובן המילה.
קרדיטים:
משרד פרסום: יפו סטודיו
בימוי ועריכה: אדר פרלמן
קריאייטיב: אדר פרלמן ועומר קולי
מפיקה: קרן סופר
צילום וצבע: תמר שורץ
כוראוגרפיה: אחינועם חי
ע. צלם, תאורה: עדי כהן
ע תאורה, רחפן: אייזק קלמן
רקדנים (ועובדי המאפייה): ירון אנג׳ל, עינת ליפשיץ גרוס, שרית קאן, חן לובטון, ניר דוד חי, שרון גיספן, יוליה ויינשל, מאי זילכה
רקדנים: נעמי כץ, שירה בן אוריאל, איתי ביבס.
קרדיטים:
משרד פרסום: יפו סטודיו
בימוי ועריכה: אדר פרלמן
קריאייטיב: אדר פרלמן ועומר קולי
מפיקה: קרן סופר
צילום וצבע: תמר שורץ
כוראוגרפיה: אחינועם חי
ע. צלם, תאורה: עדי כהן
ע תאורה, רחפן: אייזק קלמן
רקדנים (ועובדי המאפייה): ירון אנג׳ל, עינת ליפשיץ גרוס, שרית קאן, חן לובטון, ניר דוד חי, שרון גיספן, יוליה ויינשל, מאי זילכה
רקדנים: נעמי כץ, שירה בן אוריאל, איתי ביבס.
"בלי כלום"
מילים: עומר קולי
הפקה מוזיקלית: דרור לוין
שירה: עומר קולי, נוי בירן.
מילים: עומר קולי
הפקה מוזיקלית: דרור לוין
שירה: עומר קולי, נוי בירן.
שוויה של חברת שלמה אנג'ל עומד על 184.7 מיליון שקל, והיא מוחזקת על ידי רשת טחנות הקמח שטיבל (24.26%) ובני משפחת אנג'ל (לירון אנג'ל עצמו - 22.61% ולבן דודו יגאל חיאט 11.81%). בנו של ירון אנג'ל - אריאל - מועסק בחברה כמנהל סחר ולקוחות מפתח. יו"ר חברת אנג'ל הינו השר לשעבר עומר בר לב.
עוד ב-
על פי הדו"חות הכספיים, את שנת 2024 סיימה החברה עם הפסד של 15 מיליון שקל. החציון האחרון של החברה בשנת 2025 עבר לחציון רווחי, כאשר החברה סיימה אותו עם רווח של 4.3 מיליון שקל (לעומת הפסד של 7.8 מיליון שקל בחציון המקביל שנה שעברה). על פי אנג'ל, השיפור בתוצאות הפעילות לעומת התקופה המקבילה, נובע בעיקר מגידול בפעילות בתחום הפעילות בארה"ב לעומת התקופה המקבילה אשתקד ובקיטון בהפסדי החברה בפעילות בארץ.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



