שיווק ופרסום

אילנית לוי חוגגת: זו העבודה החדשה ששווה מיליון שקל

אילנית לוי, אחת המפורסמות האהובות בביצת הבידור הישראלית, זוכה בקמפיין חדש ונוצץ בהשקעה של מיליון שקל, ואליה יצטרפו כוכבות נוספות. אלו הפרטים הנוצצים
כתבי ice | 
אילנית לוי (צילום אסף לב)
בית האופנה "GOLBARY" מפתיע לקראת חגי תשרי עם קמפיין חדש ומסקרן לרגל השקת קולקציית ראש השנה והסתיו-חורף 2026. לצד הפרזנטורית הקבועה אילנית לוי, שתמשיך להוביל את המותג גם בעונה הקרובה, מצטרפת נבחרת בולטת של המשפיעניות המסקרנות בביצה.
הקמפיין, יעלה כבר בשבוע הקרוב, מגייס שורה של נשים מוכרות ומוערכות בתחומן: מנחת הטלוויזיה ירדן הראל, השופטת מתוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" לאה ינאי, ויוצרת התוכן המצליחה ליבילנד, כולן מצטרפות לחזית נשית של המותג ויחד מביאות עמן קהל רחב, מגוון ומסקרן.

קרדיט: שי יחזקאל
קרדיט: שי יחזקאל
ההשקעה בקמפיין נאמדת במיליון שקל, והוא יכלול פעילות חוצת פלטפורמות: החל מפרסום ברשתות החברתיות, דרך נקודות המכירה ברחבי הארץ ועד נכסים דיגיטליים של השגרירות ושל המותג עצמו.
כך, רגע לפני שהשנה העברית החדשה נפתחת, בית האופנה "GOLBARY" מבקש להכתיב את הטון באופנה המקומית, עם שילוב של דמויות מוכרות והשקעה גדולה שמציבה אותו שוב בקדמת הבמה של עולם האופנה הישראלי; צפו בתמונות נוספות מתוך הקמפיין החדש והנוצץ.
קרדיט: שי יחזקאל

קרדיט: שי יחזקאל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה