שיווק ופרסום
אילנית לוי פודה מזומנים: זה הג'וב החדש ששווה 350,000 שקל
בית האופנה גולברי בשיתוף הפרזנטורית אילנית לוי משיקים קולקציית קפסולה לשבועות. לרגל ההשקה תצא גולברי בקמפיין רחב בהשקעה של 350 אלף שקל
בית האופנה GOLBARY משיק לרגל חג השבועות קולקצית קפסולה בעיצובה של אילנית לוי, המשלבת את גווני הלבן ומעודכנת בשיק עכשווי ופונקציונלי לאירועים. הקולקצייה החדשה יוצאת לאור ההצלחה המסחרית בקולקציות הקודמות בעיצובה של הפרזנטורית של גולברי, מנחת הטלויזיה והדוגמנית אילנית לוי הכוללת 16 פריטי אופנה המעוצבים בהשראת הסגנון האישי שלה.
לוי, שלקחה חלק פעיל יחד עם המעצבים של גולברי בבחירת הפריטים לקולקציה החדשה, חושפת הפעם ליין עשיר ומגוון המתאפיין בשימוש נרחב של פריטים בגווני הלבן, החל מלבן בוהק דרך גווני השמנת ועד לבן "שבור", המוסיף עומק וטקסטורות לפריטים.
הקולקציה החדשה כוללת בין היתר: שמלת קרושה לבנה באורך מידי, שמלת ג'ינס נוחה ליום יום, גופיית תחרה רומנטית, חליפות מחויטות קלאסיות המתאימות לעונה, חולצת טי שרט מבד סלאב על זמני, אוברול ג'ינס קצר בגזרה מדוייקת, מכנסיים ג'ינס בגזרה טרנדית, חולצת פסים, ג'קטים במבחר גווני הלבן ועוד.
אילנית לוי על השקת הקולקצייה החדשה אמרה: "לכבוד שבועות, יצרתי יחד עם גולברי קולקציה חגיגית, לבנה, עם גזרות מדויקות ומחמיאות – כל מה שצריך כדי להיראות ולהרגיש הכי עוצמתית שיש. כל פריט מביא איתו תחושת התחדשות, יצירה והגשמה".
עוד ב-
לצד הקולקצייה החדשה של אילנית לוי משיק בית האופנה גולברי ליין אביזרי אופנה בגווני הלבן, המשלימים את הלוק הקייצי והנקי של הקולקצייה. בין האביזרים ניתן למצוא תיקי יד לבנים בגימור קש, מטפחות לבנות בהדפסי פרחים, חגורות קלילות, כובעי קש רחבי שוליים או קסקט בצבע לבן. לרגל ההשקה תשקיעה רשת גולברי בקמפיין רחב בו מככבת אילנית לוי עם הקולקצייה החדשה. הקמפיין
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



