שיווק ופרסום
עדי אשכנזי חושפת את הסוד לחיסכון בחשבון החשמל: דירוג הפרסומות
אשכנזי מכריזה כי מעתה המצטרפים החדשים לבזק Energy יוכלו ליהנות מהנחה של עד 20% הנחה בחשבון החשמל. עדן חסון שר על תחליפי החלב של אלפרו ודבל'ה גליקמן מספר על חשיבות הקשרים החברתיים בגיל השלישי
בקמפיין החדש של בזק, בו מככבת עדי אשכנזי, הקומיקאית מספרת בגאווה על השירות החדש של חברת התקשורת. במסגרת הרפורמה במשק החשמל בישראל, החברה משיקה את בזק Energy - המצטרפים החדשים יוכלו ליהנות מחיסכון של עד מאות שקלים בשנה בחשבון החשמל.
המעבר מחברת החשמל לבזק נעשה באופן דיגיטלי מלא וללא צורך בשינוי בתשתית החשמל או בשליחת טכנאי לבית הלקוח. חברת התקשורת מכריזה כי ההליך לא תלוי בסוג מונה החשמל שיש ברשות הצרכנים ובעקבות ההצטרפות לשירות החדש, הם ייהנו מחיסכון משמעותי בצריכת החשמל.
עד כה, אספקת החשמל לבתים רבים בישראל הייתה מתבצעת על ידי חברת החשמל. בכדי להגביר את התחרות בשוק ולהוביל להוזלת העלויות, יצאה לדרך רפורמת החשמל. במהלכה, חברות ישראליות בעלות רישיון לנייד לקוחות מחברת החשמל, יכולות לספק את אותו השירות בעלות נמוכה ולסייע ללקוחותיהן בחיסכון הוצאות הלקוח.
בקמפיין החדש, זוג צעיר מתכונן ליום הגדול, בו בתם הקטנה צפויה לעלות לכיתה א'. בעוד האב נרשם לשירות החדש של בזק, מופיעה לפתע עדי אשכנזי שמספרת כי ההחלטה להצטרף לשירות הייחודי תטיב עם התנהלותה הכלכלית של המשפחה ותסייע לה בחיסכון של עד 20% בחשבון החשמל. על הקמפיין החדש של בזק אחראי משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי".
דבר המשרד
כבר מהקמפיין הראשון, בוואט אחת, בזק אנרג'י מצבה את עצמה כשחקנית המובילה בשוק החשמל המתחדש. עכשיו הגיע הזמן להמשיך ולהסביר לכולם בפשטות שברגע קטן של מעבר אפשר לחסוך ממש בגדול בחשבון החשמל.
כבר מהקמפיין הראשון, בוואט אחת, בזק אנרג'י מצבה את עצמה כשחקנית המובילה בשוק החשמל המתחדש. עכשיו הגיע הזמן להמשיך ולהסביר לכולם בפשטות שברגע קטן של מעבר אפשר לחסוך ממש בגדול בחשבון החשמל.
סיפור מבניית הקמפיין
הרבה זמן חשבנו איך להמחיש לאנשים שההצטרפות הפשוטה הזאת היא שינוי מאוד משמעותי בחיים. ברגע שפצחנו את הרגעים הקטנים/גדולים של ההצטרפות לבזק אנרג'י ושמנו אותם לצד רגעים גדולים אחרים בחיים – הבנו שיש לנו את זה.
הרבה זמן חשבנו איך להמחיש לאנשים שההצטרפות הפשוטה הזאת היא שינוי מאוד משמעותי בחיים. ברגע שפצחנו את הרגעים הקטנים/גדולים של ההצטרפות לבזק אנרג'י ושמנו אותם לצד רגעים גדולים אחרים בחיים – הבנו שיש לנו את זה.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
היו לא מעט ימים חמים בקיץ הזה, אבל נראה לנו שצילמנו ביום הכי חם מבניהם.
בואו נגיד שאנחנו מקווים שגם החשמל בבית שצילמנו בו מחובר לבזק אנרג'י כי המזגן עבד שעות נוספות.
היו לא מעט ימים חמים בקיץ הזה, אבל נראה לנו שצילמנו ביום הכי חם מבניהם.
בואו נגיד שאנחנו מקווים שגם החשמל בבית שצילמנו בו מחובר לבזק אנרג'י כי המזגן עבד שעות נוספות.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
וואו איזה רגע גדול!
וואו איזה רגע גדול!
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
זה הזמן לפרגן לשרון ונטלי מבזק, שזורמות איתנו על כל השטויות שלנו. בזכותן הכל קורה בוואט אחת, בכיף והכי חשוב – השותפות הכי טובות לסנדוויץ' הרינג בבוקר של הצילומים.
זה הזמן לפרגן לשרון ונטלי מבזק, שזורמות איתנו על כל השטויות שלנו. בזכותן הכל קורה בוואט אחת, בכיף והכי חשוב – השותפות הכי טובות לסנדוויץ' הרינג בבוקר של הצילומים.
קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס
מנהלת לקוחות: גל יניב דולב
סופרווייזרית: יעל שגיב
מנהל קריאייטיב: יובל פרחי
מנהלת ויז'ואל קריאייטיב: איילת גורג'ס אראל
סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס
מנהלת לקוחות: גל יניב דולב
סופרווייזרית: יעל שגיב
מנהל קריאייטיב: יובל פרחי
מנהלת ויז'ואל קריאייטיב: איילת גורג'ס אראל
תקציבאיות: רוני טסטה, הדר כבל, עדי דניאל
מפיק: דור לב
מנהל ממשקים: ליאור בן-שלום הירש
מפיק: דור לב
מנהל ממשקים: ליאור בן-שלום הירש
במאי: רני כרמלי
חברת הפקה: שושי ואודי
בית פוסט: גרוויטי
עיבוד מוזיקלי: תומר בירן
חברת הפקה: שושי ואודי
בית פוסט: גרוויטי
עיבוד מוזיקלי: תומר בירן
בזק
שרון הופשטיין מנהלת אגף תקשורת שיווקית
נטלי רבינוביץ מנהלת מחלקת פרסום וסושיאל
מאיה גלס גרינברג מדיה דיגיטל
קורל לוי קריאייטיב סושיאל
שרון הופשטיין מנהלת אגף תקשורת שיווקית
נטלי רבינוביץ מנהלת מחלקת פרסום וסושיאל
מאיה גלס גרינברג מדיה דיגיטל
קורל לוי קריאייטיב סושיאל
לצד הקמפיין של בזק, נחשפו הצופים ללא מעט פרסומות מושקעות ויצירתיות של חברות שהציגו לראווה שירות או מוצר חדש עבור קהל הלקוחות שלהן. הזמר עדן חסון נבחר להוביל את המהלכים הפרסומיים העתידיים של המותג אלפרו, המשווק תחליפי חלב שונים.
בקמפיין המוסיקלי החדש, הזמר המפורסם השיק לראווה את ארבעת המוצרים החדשים של אלפרו מבית שטראוס באמצעות הלהיט "אני רוצה גם" של יהודה פוליקר.
עדן חסון ביצע גרסה מחודשת לשיר האהוב. בדרך זו, ביקשו מיטב המוחות במשרד הפרסום "אלדר חומסקי ורשבסקי", להשיק שפה תקשורתית חדשה של המותג אלפרו.
במקום השלישי, מככב בקמפיין החדש של משרד הרווחה ומרכז השלטון המקומי בישראל.
השחקן דבל'ה גליקמן, כוכב סדרת הטלוויזיה "זהו זה", נבחר להוביל את הפרסומת החדשה שמטרתה הינה לעודד את בני הגיל השלישי ליצור קשרים חברתיים. על פי משרד הרווחה והביטחון החברתי, קשרים חברתיים הם תרופה שמסייעת בשמירה על חיוניות בריאות הגוף והנפש. על הקמפיין, אחראית לפמ - לשכת הפרסום הממשלתית.
עדן חסון ביצע גרסה מחודשת לשיר האהוב. בדרך זו, ביקשו מיטב המוחות במשרד הפרסום "אלדר חומסקי ורשבסקי", להשיק שפה תקשורתית חדשה של המותג אלפרו.
במקום השלישי, מככב בקמפיין החדש של משרד הרווחה ומרכז השלטון המקומי בישראל.
השחקן דבל'ה גליקמן, כוכב סדרת הטלוויזיה "זהו זה", נבחר להוביל את הפרסומת החדשה שמטרתה הינה לעודד את בני הגיל השלישי ליצור קשרים חברתיים. על פי משרד הרווחה והביטחון החברתי, קשרים חברתיים הם תרופה שמסייעת בשמירה על חיוניות בריאות הגוף והנפש. על הקמפיין, אחראית לפמ - לשכת הפרסום הממשלתית.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



