שיווק ופרסום
עדי אשכנזי ודדי דדון חוזרים למסך: זה הקמפיין החדש של בזק
חברת התקשורת יוצאת בקמפיין חדש, בכיכובם של עדי אשכנזי ואסי כהן ומשיקה יכולות מתקדמות בנתב AI שהופכות את חווית הגלישה למהירה יותר. במסגרת הקמפיין, בוצע עיבוד מיוחד ללהיט "נשבע" של הזמר חיים משה
לאחר הפרסומת המוסיקלית ששודרה בחודש מאי האחרון, הקומיקאי אסי כהן ועדי אשכנזי חוזרים למסך בשיתוף פעולה משעשע במיוחד במסגרת הקמפיין החדש של בזק. הקמפיין שיעלה היום (שני) לאוויר בטלוויזיה וברשתות, מתמקד בנתב ה-Be Fiber AI WiFi7, המזהה הפרעות באיכות הגלישה ומשפר אותן מרחוק ללא צורך בפעולה מצד הלקוח, אשר יקבל עדכון בסמס שהבעיה טופלה.
Be Fiber AI WiFi7 של בזק הוא הנתב היחיד בישראל הכולל הגנת סייבר מובנית מבוססת AI. בפרסומת החדשה, המלווה עם הלהיט "נשבע" של הזמר חיים משה, עדי אשכנזי ודדי דדון (אסי כהן) מתמודדים עם שאלה שמעסיקה רבים מאיתנו בעקבות מהפכת ה-AI: האם הבינה המלאכותית צפויה להחליף אותנו, או דווקא לשדרג אותנו? בתגובה לשאלה זו, מכריז דדי דדון: ה- AI צפוי להפוך את האינטרנט לטוב מדי.
הפרסומת החדשה כוללת עיבוד מחודש לשיר המפורסם “נשבע" בעיבודו של אופיר כנר, מי שאחראי גם על השירים של דדי דדון בתוכנית "ארץ נהדרת". על ויזואלית ה-AI בסרטון, אחראי אילן בוני, ממומחי הבינה המלאכותית המובילים בישראל ובעולם, ששילב בין צילום חי לטכנולוגיית AI מתקדמת מה שיצר תוצאה ייחודית.
בזק, חברת התקשורת הוותיקה בישראל, משיקה בקמפיין החדש יכולות מתקדמות בנתב ה-Be Fiber AI WiFi7, שמגייס את מהפכת הבינה המלאכותית אל תוך הבית במטרה לייצר חוויית אינטרנט מושלמת.
עוד ב-
חברת התקשורת הישראלית יוצאת בבשורה לציבור ומודיעה כי המצטרפים החדשים ייהנו מהנתב המתקדם ומיכולותיו במסגרת החבילה, זאת ללא תשלום נוסף. בכך, המצטרפים החדשים ייהנו משילוב בין גלישה מהירה, הגנת סייבר מובנית מבוססת AI ופתרון תקלות אוטומטי מרחוק.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



