שיווק ופרסום

עדי הימלבלוי ובן זיני ממשיכים להפתיע: זה הקמפיין של חברת וולט

חברת השליחויות השיקה את הפיצ'ר החדש באפליקציה שלה - מנוע חיפוש שמאפשר למצוא כל דבר. לצורך קידום המהלך האסטרטגי, Wolt שיתפה פעולה עם עדי הימלבלוי, בן זיני, אורלי זילברשץ ואלישע בנאי | פרסומת השבוע
מערכת ice |  1
הימלבלוי וזיני (צילום משרד הפרסום מקאן)
חברת השליחויות וולט Wolt הצליחה לעורר עניין רב ולשעשע לא מעט צופים במהלך השבוע האחרון בעקבות הפרסומות החדשות ששודרו על המסכים. באמצעות ליהוקים חכמים של בני הזוג עדי הימלבלוי ובן זיני ושיתוף פעולה עם השחקנית אורלי זילברשץ ובנה אלישע בנאי, הצליחה החברה לספר ביתר יעילות על השירות הייחודי שהיא מעניקה לכלל לקוחותיה. 
בכדי להעביר את המסר כי הצרכנים עשויים להיתקל בלא מעט מוצרים מפתיעים ושימושיים באמצעות מנוע הסינון החדש באפליקציה, החליט משרד הפרסום מקאן להמחיש זאת על ידי הצגת סיטואציות יומיות שכל אחד יכול להזדהות עמן. 
בנוסף, משרד הפרסום מקאן ביקש להמחיש זאת על ידי אחד הנושאים שהפתיעו רבים מאזרחי ישראל – הזוגיות של בן זיני ועדי הימלבלוי. כך, באמצעות כתיבת תסריט הומוריסטי וליהוק טלאנטים, הצליחה Wolt למשוך את תשומת ליבם של הצופים. 
בקמפיין הראשון מככבים הדוגמנית עדי הימלבלוי והזמר בן זיני, אשר הזמינו דרך אפליקציית המשלוחים פטיש. לאחר שהשליחה מגלה לראשונה על השילוב המפתיע, היא מבקשת בהומור רב מהזמר שלא ל"דפוק" את הקשר שנרקם ביניהם. 
 
 

הפרסומת השנייה, ששודרה מטעם חברת השליחויות, מציגה סיטואציה לא נעימה שכל הורה מעוניין להימנע ממנה. השחקנית אורלי זילברשץ, גרושתו של המוסיקאי יובל בנאי, החליטה להזמין מחברת Wolt מסרק כינים.  לאחר שבילה בפסטיבל הבומבלה, המוסיקאי נדבק בכינים והאם המותשת נאלצת להתמודד עם הסיוט הגדול שלה – לבלות עמו לילה שלם באיתור החרקים המתהלכים על פדחתו. 
 

דבר המשרד
כולם יודעים שאפשר להזמין אוכל ב-Wolt' אבל לא כולם יודעים שאפשר להזמין פחות או יותר הכל באפליקציה. עכשיו, עם עדכון מנוע החיפוש, נהיה גם יותר נוח למצוא את כל הדברים האלה. 
הקונספט ״די גם את זה יש בוולט?!״, זרק אותנו לעולמות התוכן של הפתעה. מה יותר מפתיע מהזוגיות של עדי הימלבלוי ובן זיני?  אולי רק העובדה שגם פטיש אפשר להזמין ב-Wolt.
בהמשך, הצטרפו אורלי ואלישע שמתמודדים עם מצוקה שכל אמא שנייה (לילד עד גיל 40) יכולה להזדהות איתה ומזמינה מסרק כינים.  בנוסף, את הבשורה של חברת השליחויות חגגנו גם עם שילוט חוצות ארצי.
סיפור מבניית הקמפיין 
הרעיון של עדי הימלבלוי ובן זיני היה הראשון במצגת המקורית שלנו לקראת קמפיין החגים. חברת Wolt זיהו את הפוטנציאל מהרגע הראשון ובחרו בו מיידית. בכל שלב של התקדמות התהליך, סבבי האישורים, השיחות עם הטאלנטים וממש עד הרגע שצילמנו, המשפט שלא הפסקנו להגיד הוא; ״מי היה מאמין״.
דבר הלקוח
יוסי ארדמן, סמנכ״ל השיווק של Wolt ישראל: "הקמפיין נולד מהשינוי המוצרי שעברנו, במרכזו השקת מנוע החיפוש החדש שמאפשר באמת למצוא כל דבר. רצינו להראות סיטואציות יומיומיות שכל אחד יכול להזדהות איתן ולגרום לצופה לחשוב ‘די, גם את זה יש בוולט?’. עדי ובן הביאו את השילוב המדויק של הומור, אותנטיות והפתעה, בדיוק כמו המוצר שלנו. זו פרסומת שמצליחה להצחיק ולהזכיר למה וולט הפכה לחלק מהיום יום של כל כך הרבה ישראלים".
קרדיטים 
ניהול לקוח: תמר אלטרמן, לירון עובד, אור הוברמן, מעין ענבי
קריאייטיב: גבע גרשון, אסי זליקוביץ׳ ויואב הבל, סיגל עבודי, עומרי צידון, טליה זקס, נועה שטיינברג, עידו תדהר
אסטרטגיה: אסנת צדקיהו, שלומי נחמיאס, עמית פס
הפקה: בן ויניק
סטודיו מקאן
מקאן דיגיטל: אביעד אשכנזי, נועה בירגר
יוניברסל: דור כץ, שחר פורת
במאי: אסף הראל
חברת הפקה: כרמי וכהן
חברת Wolt וולט:  יוסי ארדמן, מיכל יעקב, דינה זלברג
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ואף מילה על השחקנית
    ליחי 11/2025/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שגלמת את השליחה?
    סגור