שיווק ופרסום
המהלך החדש של רוברטו בן שושן: הסוכנות מסתערת על הטיקטוק
הסוכן ואיש העסקים, בעלי הסוכנות המובילה, רוברטו בן שושן, מעלה הילוך בתחום המוסיקה ובעולם הסאונדים בטיקטוק, ומקים מחלקה חדשה בסוכנות לאיתור טאלנטים ברשת החברתית הפופולארית, לתשלום תמורת סרטון. כל הפרטים | פרסום ראשון
סוכנות רוברטו מסתערת על הטיקטוק. רוברטו בן שושן, לוקח את תחום הסאונדים צעד אחד קדימה, ומקים בסוכנות מחלקה ייעודית שתקדם את התוכן של לקוחותיו גם דרך הסאונד בטיקטוק.
במה מדובר? למעשה מדובר במחלקה בסוכנות המובילה שתעבוד עם מותגים ותתגמל בשוברים כספיים עבור סרטונים עם הסאונד הספציפי. כמובן שבמחלקה יתמקדו בטאלנטים ומשפיענים עם לפחות 10,000 עוקבים.
ל-ice נודע כי כבר החלו הגיוסים לטאלנטים רלוונטיים, כאשר המחלקה גם תתמקד לא רק בטאלנטים, אלא גם אירועים חד פעמיים כמו במוברים, כמו בקהילת וואטסאפ ששולחים שם משימה ויוצרי התוכן מצלמים עם הסאונד ומקבלים בתמורה שובר.
שם מחלקת הטיקטוק החדשה בסוכנות רוברטו תיקרא TokList, כאשר היוצרים צפויים על פי הערכות לקבל 100 שקל עבור כל סרטון.
עוד ב-
רוברטו, בן ה-56, הקים את הסוכנות המובילה כבר לפני שני עשורים. בין השמות המובילים המזוהים עם הסוכנות: נועה קירל ודניאל פרץ, אודיה, אושר כהן, רוסלנה רודינה, מאיה בוסקילה, טיילור מלכוב, און רפאלי, שופטת רוקדים עם כוכבים לאה ינאי ועוד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



