שיווק ופרסום
עינת פורטוגלי - סמנכ"ל שיווק ופרסום FOX נבחרה לאשת השיווק של החודש
פורטוגלי שיזמה את הקמפיין ה - Forever Young עם בר רפאלי ונועם טור, זכתה בעקבות המהלך בתואר המכובד
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(9):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
9.נו באמת...מנהל קריאטיב 02/2011/05הגב לתגובה זו0 0היא לא משהו, עבודת השיווק לא משהו, היה חודש לא משהו?סגור
-
8.למה ?למה ? 02/2011/03הגב לתגובה זו0 0למה ? מה פוקס עשו ? (בשנתיים האחרונות שמצדיק מנהלת שיווק בארגון)סגור
-
7.מזל טוביריב 02/2011/02הגב לתגובה זו0 0זאת הזדמנות מצויינת להודות ל- abercrombie על תרומתם לפיתוח המותג.סגור
-
6.פוקס זה בייסיק-סמרטוטים שוק הכרמל. (ל"ת)בר רפאלי מפרסמת טרנינג עוזרת בית-איזה בזבוז 02/2011/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.אם להיות ישרים רגע ולהסתכל על המציאות בעיינים.....מידע פנים 02/2011/01הגב לתגובה זו0 0הקרדיט מגיע להדר וגיא שאמונים על האסטרטגיה. ולעמרי טאוב שמספק להם כבר שנים תשובות קריאטיביות חדות מדויקותסגור
-
4.אשת השיווק של החודש ???????.אנונימי 02/2011/01הגב לתגובה זו0 0סליחה ועם כל הכבוד, מי בדיוק בוחר באנשים האלה ? עינת פורטוגלי בקושי מבינה בשיווק שלא לדבר על הבנה בסיסית במדיה.. כוחנית ואישה לא נעימה..איפה נמצא היום המותג ? חזר כמה שנים אחורה לכיוון שוק הכרמל במקרה הטוב ! שיהיה לה המון במזל טוב אבל לא מגיע לה לקבל את התואר הזה.סגור
-
3.מזל טוב עינתאון 01/2011/31הגב לתגובה זו0 0מגיע לך.סגור
-
2.מה יש סיסמא בקמפיין של פוקס ?מר קטינג 01/2011/31הגב לתגובה זו0 0בקמפיין יש את בר רפאלי חוץ מזה לא זוכרים כלום וודאי שלא איזה סיסמא שלא אומרת כלום,ושלא נשארת במוחו של הצרכן אף לא לשניה. עוד בחירה תמוהה של איגוד השיווק,אבל זה כבר ענייו של מסורתסגור
-
1.עוד פקידהנחמיה 01/2011/31הגב לתגובה זו0 0איזה יופי שפקידת השיווק מקבלת קרדיט על מהלך שנבנה כולו, מהמחקר האסטרטגי ועד התאמת הגודל האחרונה, ע"י משרד הפרסום של פוקס. אני לא מחסידיו של א. זרמון, אבל הפעם מגיע להם - ובענק. עם כל הכבוד לעינת וליכולות העברת המיילים שלה, את המילה האחרונה נותן וויזל. אז... שלא יעבדו עליכםסגור


