שיווק ופרסום

ככה מדליקים גיימרים: בואו לפרק משאית בנשק אוטומטי בלחיצה על כפתור מהבית

מדור TOP5 דיגיטל של אייס וראובני פרידן מציג את מהלכי האינטראקטיב הטובים בעולם והוכחה נוספת שסקס מוכר עם הסרטון הויראלי של קייט אפטון
מכונית שרוצה לספר לנו כמה היא חדשנית וטכנולוגית, מותג שרוצה לומר לנו שהוא מלווה אותנו מהרגע שנולדנו, כרטיס אשראי שעוזר לעסקים קטנים, משחק קונסולה מטורף שעובר את הגבול וסרט ויראלי נוטף סקס וקטשופ(תאמינו לי הכל יתחבר בסוף). ראובני פרידן Top Digital - מתחילים במסע הדיגיטלי השבועי
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן
תמונה אחת שווה אלף שיתופים
מתכון דיגיטלי מצליח: לוקחים שתי רשתות חברתיות מובילות, מוסיפים כוס של חוויה, שתי כפות של אלמנטים וויראליים ופרס אחד גדול, ומה מקבלים? פעילות טעימה של פורד פיאסטה.
פורד פיאסטה רצו לחלוק עם העולם את הטכנולוגיה המתקדמת והחדשה שלהם. הם ביקשו מהגולשים לצלם תמונות בהשראת הטכנולוגיה החדשה ולשתף אותם בפעילות fiestagram באינסטגרם ובפייסבוק. חיבור נפלא בין שתי פלטפורמות מאוד מצליחות עם נקודת פתיחה מעולה בכל הנוגע לשיתופיות, וויראליות וחיי פעילות ארוכים. והנה קצת אירוניה לסיום: האם הדרך טובה ביותר לספר על טכנולוגיה חדשה ומתקדמת היא באמצעות אפליקציית שיתוף תמונות שחיה על טהרת הצילום הישן והטוב?
אופנה לכל החיים
מכירים את המותג האוסטרלי Bonds? גם אני לא, אבל היי - הוא קיים כבר מאז 1915!. לרגל חגיגות ה- 35,301 ימים שהמותג קיים, הוא הרים פעילות דיגיטלית מדליקה בכדי להראות את החיבור שלו לעם האוסטרלי (המותג של המדינה) והוא הזמין את כל האוסטרלים לציין את היום הולדת שלהם בלוח השנה הענק שלו (שמכיל כאמור 35,301 ימים). כל מי שהעלה תמונה וציין את יום הולדתו קיבל חולצה בהתאם. עד כה כבר למעלה מ- 18,000 תאריכי יום הולדת כבר נסגרו. דרך מעניינת מאוד למותג לומר לך שהוא מלווה אותך מאז שנולדת ועד היום ודרך עוד יותר מעניינת לגלות שיש אוסטרלים מאוד מוזרים שנולדו באותו יום בו אתה נולדת... מעניין...
יום גדול לקטנים
לאחרונה פרסם facebook studio את הזוכים שלו לשנת 2012. הפרס במקום הראשון ניתן לאמריקן אקספרס עם הפעילות הנפלאה שלהם ל- \"יום שבת לעסקים קטנים\" (באנגלית זה נשמע טוב יותר). שליטה מעולה בכל הפלטפורמות הקיימות ברשת החברתית לצורך שיחה והפצה איפשרו לאמריקן אקספרס להגדיל משמעותית את הקהילה בפייסבוק, ליצור באזז דיגיטלי, להשפיע על אישי ציבור ובסופו של דבר לגרום לעם לבקש שיום זה ימוסד בחוק, וכך היה.
בכל הנוגע לפעילות הדיגיטלית, אמריקן אקספרס ידעה לנצל כמעט את כל הפלטפורמות שהרשת מאפשרת לנו בכדי לעזור לעסקים הקטנים ולאזרחים למסד יום שמותג המציא - לא הייתם רוצים יום למותג שלכם?
סקס זה ויראלי
השבוע, הסרטים הוויראליים ביותר ברשת לא היו של מותגים. הראשון הוא הפרומו the movie שהוציא ג\'ימי קימל (השיג כמעט 10 מיליון צפיות בכמה ימים), מיד אחריו הגיע סרטון התקרית המצחיקה של הדיקטטור (סשה ברון כהן) על השטיח האדום עם ריאן סיקרסט (\"רק\" 8.5 מיליון צפיות בשבוע). מבחינת עולם המותגים, הסרט הוויראלי הנצפה ביותר ברשת השבוע (השיג 2.3 מיליון צפיות בשבוע) היה של רשת המבורגרים שלקחו סופר-מודל ונתנו לה לאכול המבורגר תוך כדי התפשטות והתגרות סקסית. לא מומלץ לצפייה לילדים ולצמחוניים.
ככה משיקים משחק מחשב
בכדי להשיק משחק מחשב מטורף אתה חייב לבוא עם פעילות דיגיטלית מטורפת (על סף האשפוז). פלייסטיישן הזמינה גולשים להיכנס לאתר ודרך המחשב שלהם לשלוט במכונת ירייה שמכוונת למשאית. בואו נשים בצד את הטכנולוגיה של שליטה מהמחשב הביתי במכונת ירייה שממוקמת אי שם במדבר, אבל היכולת שלך לשחק \"על אמת\" את המשחק - זה כבר יביא קונים לחנויות.... או את המשמר הלאומי.
המדור בעריכת דורון לוינשטיין - מנהל לקוחות ופרויקטים, ראובני פרידן דיגיטל
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ענק! דורון, תעשה לי (ל"ת)
    ילד 03/2012/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור