שיווק ופרסום
תקציב הפרסום של חברת התיירות אופיר טורס עובר מ-JWT ישראל לזרמון DDB
התקציב עובר לידי זרמון ללא מכרז; בשבועות האחרונים התקיימו מגעים בין הצדדים. התקציב טופל לסירוגין על ידי JWT ישראל ופובליסיס וובאימג'
תקציב הפרסום של חברת התיירות אופיר טורס עובר ממשרד הפרסום JWT ישראל לידי זרמון DDB - כך נודע לאייס. בשנה החולפת טופל תקציב הפרסום על ידי JWT ופובליסיס וובאימג\' בגזרת הדיגיטל.
על פי יפעת בקרת פרסום עמד ב-2011 תקציב הפרסום של אופיר טורס על כ-7 מיליון דולר במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-10 מיליון שקלים. תקציב הפרסום של אופיר טורס הועבר לידי JWT בתחילת 2011, כאשר בשנים קודמות התמקדה חברת התיירות בזירות הדיגיטל בלבד באמצעות icon אינטראקטיב. יש לציין כי תקציב הפרסום שעובר לידי זרמון DDB לא יכלול את הפעילות בתחום הדיגיטל - זו תישאר בידי פובליסיס וובאימג\'.
תקציב הפרסום של אופיר טורס הוא הגדול ביותר שמצרף אילון זרמון לזרמון DDB - הגרסה החדשה של משרד הפרסום זרמון גולדמן, לאחר הפרידה משותפו ב-13 השנים האחרונות - הדר גולדמן. מאז פירוק השותפות בפברואר האחרון איבד המשרד מספר תקציבים אך זכה למשב רוח רענן עם צירוף תקציבי \'סוד\', \'אלקטרולוקס\' וכעת כאמור \'אופיר טורס\'.
המשרד גם הוזכר כמועמד בולט לזכייה מחודשת בתקציב הפרסום של מותג הרכב סיטרואן מבית לובינסקי - מותג שטופל בעבר במשרד ועבר לראובני פרידן, שם סיים את דרכו לאחר שראובני פרידן קיבל לידיו את תקציב הפרסום של שברולט.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.המשרד בתנופה! כן! כן!... (ל"ת)איציק שפיציק 05/2012/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
בתנומה (ל"ת)אנונימי 05/2012/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.בהצלחהערן 05/2012/09הגב לתגובה זו0 0די ללכלך. תנו הזדמנותסגור
-
4.רומן קצר וכואבJWT 05/2012/09הגב לתגובה זו0 0סקס אגרסיבי וחינמיסגור
-
3.תודה על המילים החמות (ל"ת)מנקי הטינוף 05/2012/09הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.לא משנה,תוך כמה חודשים הם יברחו משםטורס 05/2012/09הגב לתגובה זו0 0יבינו לאן הם נפלוסגור
-
1.מי יתחיל לטנף ראשון? (ל"ת)ddb 05/2012/09הגב לתגובה זו0 0סגור
-
אני ! אני!אנונימי 05/2012/09הגב לתגובה זו0 0זבל לזבלסגור


