שיווק ופרסום

ג'ון היקר: הקמפיין של יהושע לדיינרס זכה בתחרות קריאייטיב עולמית של המותג

אחת לשנה עורכת דיינרס תחרות קריאייטיב פנימית בה מוצגים הקמפיינים של המותג מסביב לעולם. הקמפיין של יהושע מ-2012 נבחר לטוב ביותר השנה
קמפיין \"ג\'ון היקר\" (dear john) של משרד הפרסום יהושע TBWA מהשנה שעברה זכה לכבוד בינלאומי בתחרות הקריאייטיב הפנימית של מותג האשראי, כשהוכתר לקמפיין הפרסום הטוב ביותר של החברה מבין כל אלו שנעשו מסביב לעולם.
אחת לשנה עורכת חברת האשראי תחרות קריאייטיב, אליה מוזמנים נציגים בכירים מכל מדינה ובה מוצגים מהלכי הפרסום השונים. הקמפיין של יהושע שומר על כללי היסוד התקשורתיים של דיינרס, שנצמדים לקריינות באנגלית, לערכים האוניברסליים, לשפה התקשורתית הסולידית מחד וקלילה מאידך ולניחוחות הפרימיום של מותג האשראי. מצד שני הוא רומז קלות לאופי ולתובנה הצרכנית הישראלית כשהוא מציג את חברו הטוב של \"ג\'ון\" בסיטואציות בהן הוא \'נדחף\' לחייו של ג\'ון עד לסוף הקומי כשהוא מעביר לידיו את כרטיס הדיינרס מכיס המקטורן של חברו המנוח.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אחלה סרט! כבוד (ל"ת)
    יריב 06/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מה שנקרא הרע במיעוטו (ל"ת)
    אנונימי 06/2013/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תח חה חה חה רות פנימית (ל"ת)
    אלכסנדר 06/2013/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור