שיווק ופרסום
יואל גבע הוא צ'אק נוריס: ה-Hooligans בקמפיין חדש לרשת מכוני הפסיכומטרי
זה נכון? יואל גבע הוא היחיד שיכול לחבר 2 קווים מקבילים, וכשהוא עשה פסיכומטרי השאר קיבלו פקטור? ה-Hooligans משיקים שפה חדשה למותג
סוכנות הקריאייטיב וההפקות הדיגיטליות של מקס שצ\'רבקוב, מרים מושינסקי ושהר לוינשטיין - ה-Hooligans, צירפה לשורותיה כלקוח את רשת מכוני הפסיכומטרי יואל גבע, ולצידו האתגר של פיתוח השפה התקשורתית הקיימת בצעד אחד נוסף.
התקציב שבעבר טופל ב-LEAD לאחר שזה עבר עליו מ-Expert (לאחר 20 שנה) מטופל כעת בידי ה-Hooligans במה שמהווה עבורם הבעת אמון מצד מי שנחשב ללקוח שמתיר את הרסן בכל הקשור לקריאייטיב, ובהתאם לקהל היעד בוחר ברוב המקרים ביציאות קומיות מחויכות.
ה-Hooligans חיברו את יואל גבע להומור הצ\'אק נוריס השכיח בקרב צעירים כאשר בנו סביבו שלל עובודות מופרכות שמאדירות את יואל גבע (האיש) שעומד בראש רשת הפסיכומטרי. הקמפיין כולל סרטוני יוטיוב מאוירים וכן שילוט חוצות שעלה לאחרונה לאוויר. בין משפטי האגדה האורבאנית שנקשרה בשמו של גבע ניתן למצוא את: \"כשיואל גבע עשה פסיכומטרי, שאר התלמידים קיבלו פקטור\" וגם את: \"יואל גבע הצליח לספור עד אינסוף. פעמיים\" וכן עוד.
שורת המפתח בקמפיין היא \"אומרים הרבה דברים על יואל גבע, אבל מה נכון באמת\". הסרטונים מפנים את הגולשים לאתר הרשת (שעוצב לפי ערכי השפה המחודשת שיצרו ה-Hooligans) שנבנה כך שכל שימוש בגלילת העכבר מניע את העמוד ומייצר התרחשות ויזואלית על קו רציף.

ויש גם טי שירט בשילוב השפה החדשה

ושילוט חוצות
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(14):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
14.קמפיינים שלא ברור איך הצליחו למכור אותם ללקוחמבינה 08/2013/07הגב לתגובה זו0 2הקמפיין הוא לאגו של יואל גבע? אחד הקמפיינים הגרועים בהפקה של אטארי. דיגיטל נושך של שנות ה-90סגור
-
13.גרועעעעע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11לחמן 08/2013/06הגב לתגובה זו0 2סתם, רעיון טוב! מצחיק, משעשע ומגניב לראות שלמשהו "משעמם" עשו קמפיין שונה, מצחיק ומוצלח!סגור
-
12.הפרסום ברכבת מדהים נסעתי היום ונראה פצצה .. (ל"ת)משה 08/2013/04הגב לתגובה זו1 1סגור
-
11.קריאטיב זה אחלה, אבל מה עם המוצר?אחשלפנינה 08/2013/04הגב לתגובה זו0 1קצת נמאס לי מהקמפיינים המתחכמים האלו - יואל גבע הוא בנט, לחמן הם חייזרים ואיזיווי חושבים שאתם סתומים. משהו מזה עוזר לילד בן 21 שכרגע יצא מהצבא לקבל את מה שהוא רוצה בחיים, או שזה סתם דאווין?סגור
-
10.התפשרתם על קריאיטיב משומד (ל"ת)כמה חדש 08/2013/02הגב לתגובה זו0 1סגור
- טען עוד
-
9.קמפיין מצוייןגליק מן 08/2013/02הגב לתגובה זו2 1גם אני לא אוהב לפרגן. אבל כבר יומיים שאנשים סביבי שבכלל לא קשורים לפרסום ושיווק (כולל אמא שלי) מדברים על זה. חוץ מהברנפלקס של באומן לא זכור לי קמפיין לאחרונה שעשה דבר כזה. שאפו גדולסגור
-
8.בדיחות צ'אק נוריס כבר מוכרות וחרושותפגי אולסון 08/2013/02הגב לתגובה זו0 2ואלו "המקוריות" שהם המציאו בעצמם לא מצחיקות... אבל העיצוב טוב!סגור
-
7.רגע, זה המזבלה פה? (ל"ת)שוקי 08/2013/01הגב לתגובה זו0 1סגור
-
6.שעמום..מכללת פשרה היה מגניב יותר (ל"ת)סטודנטית במכללת פשרה 08/2013/01הגב לתגובה זו0 1סגור
-
5.מזיע, לא מגניבטל 08/2013/01הגב לתגובה זו0 2נורא רוצה, נורא משתדל להיות מגניב אבל לא, לא מגניב.סגור
-
4.ראיתי בתחנת האוטובוס את הרצל. צחקתי. מגניב אש (ל"ת)פיפי במכנסיים 08/2013/01הגב לתגובה זו0 1סגור
-
3.ראיתי ברכבת. זה גאוני (ל"ת)קידום 08/2013/01הגב לתגובה זו1 1סגור
-
2.פשוט מעולה (ל"ת)דנה סלבס 08/2013/01הגב לתגובה זו1 1סגור
-
1.לקחו את הרעיון מבדיחות "בנט" מתקופת הבחירות (ל"ת)דנה 08/2013/01הגב לתגובה זו0 1סגור


