שיווק ופרסום

יד שנייה מ-IKEA: הרשת מימנה ללקוחות קמפיין למכירת הרהיט הישן

אם אתם מחפשים ספה חדשה, סיכוי גדול שאתם מעוניינים להיפטר מהרהיט הישן. קמפיין נורווגי לרשת IKEA לקח את התובנה הזאת למקום יצירתי
קמפיינים של רשת הריהוט השבדית IKEA הפרוסה ברחבי העולם היו מאז ומתמיד קרקע פוריה למהלכי פרסום יצירתיים. אחד כזה מגיע משכנתה של שבדיה - נורווגיה, שם עלה לאחרונה קמפיין מעניין שמצליח לחבר בין אקט מכירתי, חוויתי ומסר של קיימות ושמירה על הסביבה.
במהלך שנקרא \"יד שנייה מ-IKEA\" פנה הסניף הנורווגי של רשת הריהוט השבדית ללקוחות שהתעניינו ברהיטי המותג, עם הצעה ייחודית - לעזור להם למכור את הרהיט הישן (של IKEA כמובן) אותו הם עומדים להחליף באמצעות קמפיין פרסום. אנשי IKEA הגיעו לבתי הלקוחות ואספו משם את הרהיטים הישנים. הספות, השולחנות והשידות הישנות הובלו לסטודיו ושם צולמו כדי שיוצגו לקהל הרחב באופן נאה, מושקע ומשכנע.
הקמפיין שהופיע בעיתונות, בחוצות ובאתרי האינטרנט השונים, הציג מודעות כפולות כשעל אחת הופיע שמם של הלקוחות שרכשו רהיט חדש בצירוף תמונת הרהיט ובמודעה השנייה הוצג הרהיט הישן, מבית IKEA, עם מחיר יד שנייה אטרקטיבי ומספר הטלפון של הלקוח המוכר.
הקמפיין היה באוויר למשך 8 שבועות, שבמהלכם רתמה IKEA גם את עמוד הפייסבוק שלה לטובתו. בעמוד הפייסבוק התנהל למעשה \"שוק פשפשים\" למכירת רהיטי יד שנייה, כדוגמת אלו שנהוג גם לראות בישראל (כדוגמת פשפשוק) בכל יום ראשון בין 11:00 ל-17:00.
בסופו של יום, כל הרהיטים הישנים שהוצגו בקמפיין נמכרו, במקביל לגרף המכירות של IKEA נורווגיה שרשם עלייה נאה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יצירתיות לא בבית ספרנו
    משה 11/2013/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אצלנו ייפרסמו עוד באנר באיזה אתר, בלי טיפת יצירתיות , שוב נראה את התמונה של האוטו עם ה - sale .. וואו זה מה שיש למשרדי הפרסום פה להציע...
    סגור