שיווק ופרסום
בדרך לקאן: רן אלון ותמר דביר מגיתם זכו בתחרות הקריאייטיב של JCDecaux
צוות הקופי-ארט אלון ודביר דורגו ראשונים עם מודעה עבור 'אורביט' ויטוסו להתארח בפסטיבל קאן. במקום השני יורה וסילביצקי ואולגה וורוביוב מאדלר
צמד הקופי-ארט שיהפכו השנה למושא קנאה בקרב חבריהם לענף הפרסום הם רן אלון ותמר דביר מגיתם BBDO, שזכו בתחרות הקריאיייב של חברת פרסום החוצות JCDecaux ויטוסו להתארח בפסטיבל קאן.
התחרות שנערכת זו השנה החמישית מזמינה צוותים של קופי וארט ממשרדי הפרסום לעצב מודעה עבור אחד מלקוחות המשרד, כאשר הזוכים במקום הראשון מקבלים חבילת אירוח בפסטיבל קאן. בנוסף לזאת, זוכים הלקוחות שמודעות שלהם השתתפו בתחרות ודורגו ב-3 המקומות הראשונים לחבילות פרסום על מתקני JCDecaux.
המודעה הזוכה במקום הראשון - רן אלון ותמר דביר

הזכייה של אלון ודביר העניקה ל\'אורביט\' חבילת פרסום על גבי מתקני JCDecaux, לתקופה של 10 ימים על פני 100 פני פרסום בתחנות אוטובוס ומכווני תנועה בשווי כולל של 80,000 שקלים.
למקום השני הגיעו יורה וסילביצקי ואולגה וורוביוב ממשרד הפרסום אדלר חומסקי עם קמפיין פוסטרים עבור חברת \'טמבור\'. וסילביצקי ווורוביוב מזכים את הלקוח בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודי רחוב (עמודים פריזאים) בשווי כולל של 50,000 שקלים.
המודעה הזוכה במקום השני - יורה וסילביצקי ואולגה וורוביוב

למקום השלישי הגיעו רועי ליזר ויותם שרון ממשרד הפרסום בריקמן עם קמפיין הפוסטרים שהוכן עבור \'צומת ספרים\' \"עם ספר, האוטובוס שלך יכול להגיע לכל מקום\". רשת \'צומת ספרים\' זכתה בחבילת פרסום לתקופה של 15 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודורים בשווי כולל של 37,500 שקלים.
המודעה הזוכה במקום השלישי - רועי ליזר ויותם שרון

במסגרת התחרות השנה, התחרו 27 משרדי פרסום עם 150 עבודות אשר הציגו מגוון רחב של מודעות קריאטיביות. בין המשרדים: אדלר חומסקי, באומן בר ריבנאי, דרורי שלומי, Lead ,y&r Israel, יהושע TBWA ו-jwt.
הפוסטר המנצח נבחר על ידי ועדת השיפוט שהורכבה מאנשי קריאייטיב בכירים בתעשייה המקומית: גיא בר, מנכ\"ל שותף ב-Y&R Israel, יורם לוי, שותף ב\'ברוקנר נטע יער\', הדס ליבר, שחר פילר סמנכ\"ל קריאייטיב ב\'דרורי שלומי\' וצור גולן שותף ב\'בן נתן גולן\'.
פיליפ רו, מנכ\"ל JCDecaux ישראל: \"אנו גאים להמשיך את המסורת של תחרות זו השנה החמישית בישראל, ולראות את ההיענות הגדלה של משרדי הפרסום לקחת בה חלק. השנה השתתפו מעל ל-25 משרדים בתחרות, ושלחו יותר מ-150 עבודות. התחרות מראה לנו איך קראיטיב מבריק ממקסם את אפקטיביות פרסום החוצות. אני מברך את הזוכים ומאחל להם המשך פעילות משותפת מלאה ברעיונות קראטיביים\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(14):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
13.המקום השלישי מועתקג. עמיחי 06/2014/01הגב לתגובה זו0 0https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/971634_480636798683861_816830910_n.pngסגור
-
12.מזכיר?מישהו 06/2014/01הגב לתגובה זו0 0http://adsoftheworld.com/media/outdoor/harvey_nichols_winter_sale_window_shopping_womenswearסגור
-
11.לא הבנתי את השלט שזכהשופטים פח 05/2014/29הגב לתגובה זו0 0ומקום שני עשו כבר אבקת כביסה כלשהי וסגור
-
10.הזוכה פגזעדו 05/2014/29הגב לתגובה זו0 0ומתאים לכל מיקום שיש להם להציע. לא מצליח להבין את המקומות השני והשלישי. זה הכי טוב שהיה לתחרות הזו להציע????סגור
-
9.רן אלון איש מוכשר מהמנהלים שלו.hire this man 05/2014/29הגב לתגובה זו0 0לא ברור תקוע מתחת לתקרת הזכוכית בגיתם כבר שניםולא מתקדם. מומלץ לכל בעל משרד פרסום שמחפש לעלות כיתה ברמה ובאיכות להציע לו סמנכלו"ת בכיף אין על מהסגור
- טען עוד
-
8.orbitdavid arazi 05/2014/29הגב לתגובה זו0 0and the winer isסגור
-
7.תחרות מטומטמת ופרסים בלי שכלפגי 05/2014/29הגב לתגובה זו0 0השלטים שזכו במקום השני והשלישי קיבלו חבילת פרסום על גבי עמודים. הקריאייטיב בשניהם גם לא רלוונטי למדיה וגם לא יהיה קריא. בכל שנה מוסיפים לתחרות עוד הגבלה שמעקרת את מטרתה: להציג בפני מפרסמים רעיונות פרסומיים חדשניים, בולטים ואפקטיביים. יורם, תגיד להם.סגור
-
ויוה לה דיווהדנה אינטרנשיונל 06/2014/01הגב לתגובה זו0 0הטוקבק הטוב ביותר ! מקצועי ומנומק. נכתב על ידי עובד ממורמר שרוצה לעזוב? או דיווה מקסימה שעזבה ועדיין ממורמרתסגור
-
6.למרות שלא קראו לי לנמוסה (ל"ת)שלט פגז 05/2014/29הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.לתגובה 2 - למה לטנף?! בעצם, הקנאה אוכלת אותך (ל"ת)רוג'ר סטרלינג 05/2014/29הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.לא הבנתי את הקריאייטיבלא הבנתי 05/2014/29הגב לתגובה זו0 0מישהו מוכן להסביר את הפוסטר שזכה?סגור
-
3.שלט מעולהמפרגן 05/2014/29הגב לתגובה זו0 0מוכשריםסגור
-
2.מה???אחד שלא מבין 05/2014/29הגב לתגובה זו0 0למה זה זכה ומה טוב בזה??? מוזרים אתם!!!!סגור
-
1.אין עליהם!! בכישרון גדולעינב 05/2014/29הגב לתגובה זו0 0צוות מוכשר מאין כמוהו, כל הכבוד!!!סגור


