שיווק ופרסום

סטימצקי - העידן החדש: ענבר מרחב ניסן G יטפל בפרסום, היח"צ בגיל-עד תדמית

זה היה צפוי וכעת זה רשמי. לאחר שקבוצת גרינברג רכשת את רשת הספרים, משרדי הפרסום והיח"צ בהם היא שותפה יחלו לטפל במערך התקשורתי
יפית גרינברג (צילום: יפית גרינברג) (צילום איתן ריקליס)
שלושה שבועות לאחר השלמת הרכישה של רשת סטימצקי על ידי קבוצת גרינברג בראשות יפית גרינברג, מתחילה הבנייה מחדש של המערך התקשורתי שכולל את משרד הפרסום ומשרד היח\"צ שיעבדו עם רשת הספרים.
זה היה צפוי, מתבקש וכעת זה הפך לרשמי. קבוצת גרינברג שמחזיקה מניות במשרד הפרסום ענבר מרחב ניסן G ומשרד יחסי הציבור גיל-עד תדמית לוקחת לידיה את ניהול תקציב הפרסום וגזרת יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי. רשת הספרים הגדולה בישראל נרכשה בחודש שעבר על ידי קבוצת רוכשים בראשות יפית גרינברג, עופרה מיתר, הוצאת קוראים ורואה החשבון גידי הירש ורז שפירא.
עד לאחרונה ומזה מספר שנים טופל תקציב הפרסום של סטימצקי על ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, בשנת 2012 עמד תקציב הפרסום של סטימצקי על כ-1.6 מיליון דולר במחיר מחירון, ב-2013 עמד התקציב על כמעט 2 מיליון דולר, וב-2014 עד לנקודת זמן זו עומד התקציב על כ-1.2 מיליון דולר במחירי מחרון.
יהב דרייזין מנכ\"ל ענבר-מרחב-ניסן-g: \"סטימצקי היא עוגן בתרבות הישראלית, מותג אהוב ועולם תוכן ייחודי. אנו בטוחים שנעמוד במשימה לפרוץ יחד גבולות חדשים ולמנף מהלכים חדשניים, כיאה לרשת המובילה בישראל בתחומה\".
בגזרת היח\"צ, למחלקת התרבות של גיל-עד תדמית מבית G group, בניהולה של שמרית כרמי-מיכאל רזומה רב בתחום הספרות והתרבות, כאשר בין לקוחותיהם בתחום, בעבר ובהווה נמנים: הוצאת קוראים, מפעלי תרבות של מפעל הפיס, פרס ספיר, מתחם ביאליק ו\'בית העיר\', פרויקט \'ימי תרבות\', בית המכירות סות\'ביס, גלריות אמנות ועוד. בנוסף, חברת הקד\"מ G pro קבלה לידיה את תקציב הקד\"מ והאירועים של סטימצקי.

תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    ראינו את החסות המביכה אתמול בערב
    אנונימי 07/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוגן תרבותי MY ASS
    סגור
  • מאיפה הרוע הזה?
    ערן 07/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה להיות כזה מגעיל ונמוך ודוחה מי עשה לך רע בחיים? לך תתאבד יה ממורמר דוחה
    סגור
  • לא שאלה של רוע, פשוט זילות של תחום הפרסום בגל
    אנונימי 07/2014/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל פרסומות (אם אפשר לקרוא לזה ככה) מהסוג שהמשרד מייצר.
    סגור
  • 5.
    להעיר את ענף הקמעונאות הזה
    יחזקאל ס. 07/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכיוונים חדשים ונוספים. ספרות מודפסת, דיגיטלית, מוזיקה. לא להתבייש בתקציב ולהתייצב מול מגמת ה"זול" והצהבת של הרשת המתחרה.
    סגור
  • 4.
    יש לי שאלה ליהב
    בשיא הרצינות 07/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם כתבת את הטקסט לבד או שגם בזה רובי עזר לך?
    סגור
  • רק רובי
    רובי 07/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החוכמה זה להעזר באנשים טובים כמו רובי ולעבור אפסים כמוך שתקועים במרמרה שלהם ואני אומר את זה בשיא הרצינות (:
    סגור
  • 3.
    טוב שיש קשרים
    רונן 07/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש להביא תקציב..נו באמת. קחי אותי יפית.
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד ליפית, יישר כח (ל"ת)
    דנית 07/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בהצלחה. (ל"ת)
    צחי 07/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור