שיווק ופרסום
שירות עצמי: בכירי הפרסום עולים בקמפיין ל'הבצפר' בו הם מחזיקים מניות
11 מנכ"לים של משרדי הפרסום המובילים יופיעו בקמפיין באנרים בו ימליצו על 'הבצפר' - מוסד לימודי מקצועות הפרסום בו הם משמשים כבעלי מניות
בכירי ענף הפרסום נרתמים לקמפיין הקיץ של \'הבצפר\' לקראת שנת הלימודים החדשה. 11 מנכ\"לים של משרדי הפרסום המובילים בישראל יופיעו בקמפיין באנרים טסטימוניאלס לצד עדויות/ציטוטים אישיים שלהם על בוגרי בית הספר לפרסום שבו הם משמשים כבעלי מניות.
הקמפיין האינטרנטי יעלה בסוף החודש (אוגוסט) בהובלת משרד הפרסום publicis webimage. בין המשתתפים בקמפיין יהיו: ארי מלמוד, מנכ\"ל פובליסיס, יורם באומן, מייסד ובעלים באומן בר ריבנאי, גיל סמסונוב, שותף בכיר גליקמן נטלר סמסונוב, גיא קלנר, מנכ\"ל ליאו ברנט, אמיר גיא, מנכ\"ל משותף אדלר חומסקי & ורשבסקי ויו\"ר איגוד חברות הפרסום, רות שטרית, בעלים ומנכ\"ל שטרית מדיה גרופ, עמית לבני, מנכ\"ל משותף קבוצת גיתם BBDO, עינת יוזנט רביד, מנכ\"ל יהושע TBWA, יורם דמבינסקי, מנכ\"ל JWT, זיו פופלבסקי, מנכ\"ל משותף לעומק התודעה ואון גולדשטיין, מנכ\"ל משותף לעומק התודעה.
לדברי יגאל בראון, מנכ\"ל הבצפר ואיגוד הפרסום: \"כבכל שנה \'הבצפר\' יוצא בקמפיין לקראת פתיחת שנת הלימודים. המסר המרכזי של הבצפר מיום הקמתו, נשען על העובדה ש\'הבצפר\' שייך לחברות הפרסום, וככזה הוא המוסד היחידי שמביא אותך הכי קרוב לעבודה בעולם האמיתי. הפעם בחרנו בקריאייטיב שבו בעלי המניות - בעלי \'הבצפר\' בעצמם, מעידים על המוסד שבבעלותם. כך נרתמו בעלי ומנכ\"לי חברות הפרסום המובילות בישראל, לככב בקמפיין של \'הבצפר\' בטסטמוניאל אישי של כל אחד מהם. אין לנו אלא להיות גאים בעובדה שבעלי המניות של \'הבצפר\' נותנים אמון, ללא סייג, ב\'הבצפר של חברות הפרסום\'\".

ארי מלמוד. פובליסיס

גיל סמסונוב. גליקמן נטלר סמסונוב

יורם באומן. באומן בר ריבנאי

אמיר גיא. אדלר חומסקי

גיא קלנר. ליאו ברנט
איל הובר לוי, מנכ\"ל publicis webimage: \"זו פעם ראשונה ש\'הבצפר\' עולה בקמפיין תדמיתי. אנו גאים להיות חלק ממהלך זה, בו הצלחנו לרתום פיגורות מובילות בענף, למען קידום בית הספר של חברות הפרסום\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(41):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
28.אהבתי את האבחנה בבאנר של גיא קלנר.ליאו 08/2014/24הגב לתגובה זו0 0האיש לא יזהה קריאטיב גם אם יניחו לו את זה מול הפרצוף וידביקו על זה פתק שכתוב עליו "קריאטיב".סגור
-
27.למה ללמוד קופירייטינג בבצפרגדי 08/2014/24הגב לתגובה זו0 0אם אפשר לעשות את זה בצורה חכמה בחצי מהזמן וחצי מהכסף ב-copywise, ולהתברג במשרדי פרסום?! אגב, אם אתם רוצים לשוחח עם מישהו שעובד בבצפר, הוא יופיע בתגובה לתגובה הזאת.סגור
-
26.קבלו סלוגן: בבצפר למדת - פרסומאי יצאת! (ל"ת)אם כבר חרא, שיסריח! 08/2014/21הגב לתגובה זו0 0סגור
-
25.תגידו מה שתגידו - זה יעבודהיידי 08/2014/21הגב לתגובה זו0 0כי הם יושבים על התובנה הכי עמוקה - שכל מה שמעניין את מי שמגיע ללמוד פרסום זה ההבטחה שיהיה לו מקום עבודה בסוף באחד המשרדים. ותגידו מה שתגידו - את "האנשים הפשוטים" זה יפתה.סגור
-
24.מבאס מאודאנונימי 08/2014/21הגב לתגובה זו0 0שהמקום שאמור ללמד קריאייטיב משתמש בקמפיין טסטמוניאל עלוב. בטוח אפשר למצוא שם סטודנט אחד שיכל להביא רעיון יותר טובסגור
- טען עוד
-
23.הבהרה חשובהMichael 08/2014/21הגב לתגובה זו0 0את הקמפיין הנבוב, חסר המעוף, המתחסד והשקרי הזה לא יצרו בוגרי ACCסגור
-
ברור שלאGilad 08/2014/21הגב לתגובה זו0 0טסטמוניאלס זה כמו להגיד "רק היום!!!! רק היום!!!!"סגור
-
22.כל כך גרוע שזה בטח יזכה הקקטוס החדירון 08/2014/21הגב לתגובה זו0 0מי המשרד שעומד מאחורי הזוועה הזאת?סגור
-
21.פתטי בדיוק כמו "הבצפר" הפלצני הזה (ל"ת)יהושע חומימוב 08/2014/21הגב לתגובה זו0 0סגור
-
20.אולי זה מה שהלקוח הכריח אותם לעשות..אה..רגע..קופי 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0הם הלקוחסגור
-
19.איל הובר לוי - תותח! (ל"ת)מרדכי שלו 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
תותחים לא מוציאים כאלה עבודות פח זבלשמוליק 08/2014/21הגב לתגובה זו0 0מצד שני, מה אפשר לצפות מווב אימג', משרד קיקיוני שלא מביא קמפיינים בשיטסגור
-
18.בוגרת הבצפר 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0בתור בוגרת קופירייטינג, יכולה להגיד שהמקום הוא מהמקצועיים ביותר. היחס האישי הורגש לאורך כל הקורס, ומורגש גם לאחריו. ממליצה ביותר!סגור
-
17.ג. יפית ניצחהסמנכ"ל קריאיטיב 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0כשמקום שאמור ללמד קריאיטיב או אסטרטגיה (אני לא אטריח את עצמי להתייחס ל"לימודי תקציבאות" כי בינינו חוץ ממסחטת כסף זה כלום ושום דבר) משתמש בפרסום שלו עצמו בטקטיקה כל כך יבשה והרד סיילית במהותה, בלי שום אומץ, שנינות, קסם.. זה עצוב.סגור
-
אתה בהמהתתבייש 08/2014/21הגב לתגובה זו0 0לימודי תקציבאות זה מסחטת כסף? כלום ושום דבר? אתה וחבריך המתנשאים שחושבים שתקציבאים הם כלום הם הסיבה שהענף הזה פשט רגל מכל בחינה אפשרית. בבצפר מלמדים תקציבאות ופלנינכ מסיבה. - תקציבאי שמבין אסטרטגיה הוא איש פרסום. מדובר במקצוע שמי שעושה אותו נכון הוא פרסומאי ולא מייל אנושי לבריף מהלקוח וחוזר חלילה. תקציבאי הוא תפקיד המפתח שמחזיק לקוחות במשרד - הוא מבין בלקוח שלו הכי טוב, הוא מבין בהפקה, בקריאייטיב ובמדיה והיוזמות שהוא מביא הן אלה שיביאו כסף למשרד בסופו של דבר. תקציבאי הוא לא המזכירה שלך. אנשי קריאייטייב מתנשאים כמוך, חמדני פרסים שלא מבינים בשיווק ומזלזלים בכל אחד פשוט מעוררים בחילה בעיני. תתבייש.סגור
-
16.השליח של ג'אפניקה 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0דווקא אחלה של מקוםסגור
-
15.מביךמביך 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0מביךסגור
-
14.הפלנרים-שעה, שעה. (ל"ת)באומן עובד עם 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
13.כשאני מחפש חיות אינטרנט שקמים לפייסבוק?אני 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0אולי בבצפר "חיה" זה זכר...סגור
-
12.אומג זה כל כך גרועג׳יזס 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0מי ירצה ללכת ללמוד פרסום אחרי זה? כבר עדיף לתת למכונות ה-AD Tech להשתלט על כולנו.סגור
-
11.כן, אבל מי עיצב את זה ככה..???? (ל"ת)אלעד 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
10.זה כל כך רע... איפה להתחיל??סתאםבאדי 08/2014/20הגב לתגובה זו0 01. מה ההבדל בין חברת פרסום למשרד פרסום? 2. למה כל כך עילג? 'להבצפר' 3. הקופי של הבצפר מוכן להתמודד עם כל בריף כבר מהיום הראשון? קופירייטרים אחרים לא?! מי לעזאזל הקופי שכתב את זה? 4. לא מצאתם דרך יותר משכנעת לגייס תלמידים? כנראה שהסנדלרים הולכים יחפיםסגור
-
9.בקיצור copywise (ל"ת)אנונימי 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
ממש לאממש לא 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0ממש לא.סגור
-
אז איך זה לעבוד בבצפר? משלמים טוב? (ל"ת)סקרן 08/2014/24הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8."אז מה הפלא" שהענף כל כך גרוע (ל"ת)אנונימי 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.טעויות כתיב בבאנר שאמור לפרסם לימודי קופירוצה ללמוד קופי. 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0קריאייטיב ולא קראייטיב מה יהיה? וזה נחמד והכל, אבל כמה בוגרים יש מהבצפר בתעשייה?סגור
-
יש לא מעט. (ל"ת)אביב 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
ארט מדופלם 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0זה כתיב חסרסגור
-
6.טסטמוניאלס לגיוס אנשי פרסוםסביר 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0הכי "פרסומאים סבירים ובינוניים"סגור
-
5.הקופירייטרים שמגיעים מהמצפר הם הכי טוביםדן 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0כי הם מוכנים לעבוד 12 שעות, לקבל 5,500 ש"ח נטו, ולומר כל יום תודה על ההזדמנות להתקדם בענף עד שהם ליגיעו לגיל 36 ואז יפטרו אותם בגלל קיצוציםסגור
-
ברוטוברוטו 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0ברוטוסגור
-
4.ביה"ס לפרסום שנכשל בפרסוםלא קריטי 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0חוץ מהפרסומת של אופטיקה הלפרין לא שמעתי על מותג שהצליח לפרסם באמצעות פרזנטור שהוא גם בעל מניות של המותג (בכל זאת, לא אובייקטיבים). ואם כבר אמת בפרסום, כמה פלנרים/קופירייטרים יש באדלר שלמדו בבצפר? כמה כאלה יש בבאומן? ממה שאני יודע 0, אולי 1-2 והם בטח חדשים ולא מוכרים לי.סגור
-
אז"ש - את/ה לא ממש יודע...לך ללמוד (ל"ת)סייג לחוכמה שתיקה 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
חוצמ..אמא של בר רפאלי 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0בר רפאלי, ריצ'רד ברנסן, רמי לוי, אבי סופר, ד"ר דריי, זיגי מרלי, ועוד רבים וטוביםסגור
-
לבנת פורן (ל"ת)חלית? נפצעת? 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
(ל"ת)רונית רפאל 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
משופרסל (ל"ת)אברכהן 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.מגוחך (ל"ת)אני 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.טל"ח (ל"ת)והכל בערבון מוגבל 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.ברור כשמשאני אני אני ראשון 08/2014/20הגב לתגובה זו0 0האנשים האלו משקרים כל יום בשביל לקוחות, אז מה זה כבר לתת עוד פוש קטן בשביל עצמם.סגור


