שיווק ופרסום
חלק הדיגיטל בתקציב סימילאק עומד למכרז: במגעים עם 5 משרדי פרסום
תקציב האופליין של המותג מבית אבוט מטופל כיום בראובני פרידן כשהדיגיטל מטופל ב-Q דיגיטל. לפי הערכות תקציב הדיגיטל עומד על כ-2 מיליון שקלים
מותג מזון התינוקות סימילאק מבית אבוט מנהל בימים אלו הליך של בדיקת ספקים, או במילים פחות מכובסות, מכרז על חלק הדיגיטל של תקציב הפרסום - כך נודע לאייס.
לפני יותר משנתיים ובתום מכרז שבו התמודדו גם באומן בר ריבנאי ו שלמור אבנוןן עמיחי y&r ישראל זכה משרד הפרסום ראובני פרידן בתקציב של סימילאק. עם זאת חלק הדיגיטל של התקציב מוחזק בימים אלו במשרד הפרסום Q דיגיטל של דני צ\'חנובר .
לאייס נודע כי סימילאק מנהלת בימים אלו פגישות עם לפחות 5 משרדים, כחלק מתהליך דו שלבי שכולל היכרות עם המשרדים ולאחר מכן בדיקה של היכולות של כל מועמד. מטבע הדברים, המשרדים שנמצאים בתמונה הם ראובני פרידן שינסה להעביר אליו גם את חלק הדיגיטל בנוסף לאופליין שכבר מטופל אצלו ו-Q דיגיטל שינסה להשאיר את הפעילות אצלו.
בסביבת סימיליאק מסבירים כי לא מדובר בהליך מכרזי פורמלי אלא בבדיקת ספקים שייתכן ותוביל להחלפת ספק הדיגיטל ובאותה מידה ייתכן כי ההחלטה הסופית תשאיר את המצב על כנו, ללא שינוי. לפי הערכות בשוק, חלק הדיגיטל של סימילאק עומד על כ-2 מיליון שקלים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.מתה עליהם.לקוחה של Q 12/2014/24הגב לתגובה זו0 0עושים עבודה מעולה . יצירתיים, שירותיים , נעימים - מעל הכל בני אדם. חריגים לטובה בענף הפרסוםסגור
-
1.הופיעו 2 תגובות אתמול לאן נעלמומשה בנימין אתה מוחק? 12/2014/21הגב לתגובה זו0 0עיתונאות עלק... נתראה במזבלהסגור


