שיווק ופרסום
שבוע אחרון לתחרות הקריאייטיב הפסקת פרסומות: מעל ל-70 מודעות כבר הוגשו
תחרות הקריאייטיב שעוסקת ברעיון שנת השמיטה מתקרבת לסיומה אך למאחרים עוד נותר זמן להשתתף. רגע לפני הסיום קבלו הצצה לכמה דוגמאות
שבוע אחרון לפני הדד-ליין להתמודדות בתחרות הקריאייטיב של אייס וארגון שנת השבע - הפסקת פרסומות - ונכון לעכשיו מעל ל-70 מודעות הוגשו מאת עשרות מתמודדים והועלו לעמוד הפייסבוק של התחרות.
המועד האחרון להתמודדות בתחרות הפרסום שעוסקת בשנת השמיטה הוא ביום ראשון הבא, ה-1 במארס 2015. כזכור, על פי הבריף שמותג בעמוד הפייסבוק של התחרות, מטרת המודעות היא לשכנע את הציבור הרחב שלא לקנות. זאת, בהתאם לרוח הרעיון האוניברסלי של שנת השמיטה שבה על האדם לשמוט את עבודת האדמה (כמו גם ממון וכספים שחייבים לו) אותה ניתן להקביל בימינו לעבודה, למירוץ האינסופי מסביב לשעון ולצריכה הבלתי פוסקת בצידה.
ערן סיון
נילי אושביג
יובל כוכבי
שרון גופר
יוסי דבש
דור ברצ'ר
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.הלוואי שאזכה.... (ל"ת)דו רה מי 02/2015/23הגב לתגובה זו0 0סגור


