שיווק ופרסום

הערכות: כבר 20 אלף מנויים לסלקום TV - "לקחנו סיכונים, אבל מצפים להרוויח"

יניב גרינוולד, סמנכ"ל תוכן וטלוויזיה בסלקום, מבקש לא להתייחס למספר הלקוחות, אולם בחברה בהחלט שבעי רצון מהחדירה לשוק. ומה יקרה אך האם החיוך ישאר גם לאחר כניסת המתחרים לשוק? ביקרנו במשרדי החברה - צפו
ליאור נאור |  6
סלקום TV (צילום יח"צ)
קצת יותר מחודשיים לאחר שסלקום נכנסה לשוק הטלוויזיה, מרשה לעצמה החברה לחייך. הודות לקמפיין מוצלח ופנייה לקהל יעד נקודתי, היא הצליחה לגייסכ-20 אלף מנויים לשירותי הטלוויזיה, כך לפי הערכות שהגיעו לידי אייס.
 
אך האם היא תצליח לשמור על הגידול במספר המנויים ותצליח להמודד עם המתחרים הצפויים להיכנס לשוק בחודשים הקרובים - רמי לוי, אורנג' וגולן טלקום? האם היא תציע חבילות דריפל ובאנדל?
הגענו לבניין סלקום באזור התעשייה פולג, כדי לשוחרר עם יניב גרינוולד, סמנכ"ל תוכן וטלוויזיה בחברת סלקום.
 
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    התרומה העיקרית של סלקום TV לעולם היא
    ניר 03/2015/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסרטונים של משיח- סה טו.
    סגור
  • 3.
    מעניין מה המתחרים יציעו
    גיל 03/2015/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכמה זה ישפיע על הוט ויס
    סגור
  • 2.
    מה זה הכתב הזה? נראה כמו פארודיה על כתבים (ל"ת)
    ערן 03/2015/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה? הוא ממש בסדר, למה סתם לזיין את השכל? (ל"ת)
    איתי 03/2015/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ממש לא איש נחמד (ל"ת)
    רותי 03/2015/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מעניין. תעשו יותר וידאו. (ל"ת)
    רועי. 03/2015/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור