שיווק ופרסום
משבר? איזה משבר? מודעה של פולקסווגן נבחרה להופיע במגזין הפרסום ארכייב
מודעת החיפושית של פולקסווגן שהפיק משרד הפרסום No, No, No, No, No, Yes של גדעון עמיחי, נכנסה למגזין הפרסום הבינ"ל
למרות המשבר התקשורתי של פולקסווגן ברחבי העולם, בתחום הקריאטיבי המצב דווקא לא רע בכלל. מודעת החיפושית של פולקסווגן ישראל נבחרה להופיע בגיליון מספר 5 של ארכייב האחרון. מודעת המחיר עבור החיפשית היא חלק מקמפיין הרחב לשקת המחירון החדש - The Car. The Price ופורסמה בכל העיתונים הישראלים.
על המודעה חתום משרד הפרסום No, No, No, No, No, Yes של גדעון עמיחי, שהיה מנהל הקריאייטיב שלה. קרייאטיב: רוני שניידר וגיל אבים, מנהלת לקוחות: דפנה צרור, מעצבות: ליאת לפושין, גלי נמדר.

הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.מגזין הרולינג סטונס...שנות ה-90...אותו דבר...רטרו או העתקה? (ל"ת)אלי 12/2015/09הגב לתגובה זו1 2סגור
-
2.תמוהמיסטר נו נו 12/2015/09הגב לתגובה זו1 7מודעה חמודה והכל אבל לא ראויה בשום אופן לתהילת עולם. אין פה רעיון גדול או תובנה חכמה, רק משחק מילים חמוד. אי אפשר שלא לתהות איך כל עבודה, אבל כל עבודה של גדעון זוכה להתפרסם במגזינים ואתרים עולמיים בלי קשר לאיכות שלי. ההימור שלי- קשרים ישנים שעדיין עובדים.סגור
-
1.כל הכבודאני 12/2015/09הגב לתגובה זו5 0כל הכבוד לרוני שניידר ולגדעון עמיחי - שני תותחים! בכלל לא ברמה אחת עם כל "הבררה" שהם נמצאים מולה. לא באופי ולא בכישרוןסגור


