שיווק ופרסום

משבר? איזה משבר? מודעה של פולקסווגן נבחרה להופיע במגזין הפרסום ארכייב

מודעת החיפושית של פולקסווגן שהפיק משרד הפרסום No, No, No, No, No, Yes של גדעון עמיחי, נכנסה למגזין הפרסום הבינ"ל
אלכסנדר כץ |  3
מודעת פולקסווגן של משרד No, No, No, No, No, Yes של גדעון עמיחי (צילום יח"צ)
למרות המשבר התקשורתי של פולקסווגן ברחבי העולם, בתחום הקריאטיבי המצב דווקא לא רע בכלל. מודעת החיפושית של פולקסווגן ישראל נבחרה להופיע בגיליון מספר 5 של ארכייב האחרון. מודעת המחיר עבור החיפשית היא חלק מקמפיין הרחב לשקת המחירון החדש - The Car. The Price ופורסמה בכל העיתונים הישראלים.
על המודעה חתום משרד הפרסום No, No, No, No, No, Yes של גדעון עמיחי, שהיה מנהל הקריאייטיב שלה. קרייאטיב: רוני שניידר וגיל אבים, מנהלת לקוחות: דפנה צרור, מעצבות: ליאת לפושין, גלי נמדר. 


תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מגזין הרולינג סטונס...שנות ה-90...אותו דבר...רטרו או העתקה? (ל"ת)
    אלי 12/2015/09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    תמוה
    מיסטר נו נו 12/2015/09
    הגב לתגובה זו
    1 7
    מודעה חמודה והכל אבל לא ראויה בשום אופן לתהילת עולם. אין פה רעיון גדול או תובנה חכמה, רק משחק מילים חמוד. אי אפשר שלא לתהות איך כל עבודה, אבל כל עבודה של גדעון זוכה להתפרסם במגזינים ואתרים עולמיים בלי קשר לאיכות שלי. ההימור שלי- קשרים ישנים שעדיין עובדים.
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד
    אני 12/2015/09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כל הכבוד לרוני שניידר ולגדעון עמיחי - שני תותחים! בכלל לא ברמה אחת עם כל "הבררה" שהם נמצאים מולה. לא באופי ולא בכישרון
    סגור