שיווק ופרסום
באומן מרוויחים מהתפרקות y&r: קיבלו את תקציב יטבתה
התקציב בהיקף של 12 מיליון שקלים במחיר ריאלי עובר לבאומן ללא מכרז רשמי. תקציב המדיה יישאר בידי יוניון
ההתפרקות של משרד הפרסום y&r ישראל ממשיכה. לאייס נודע כי תקציב הפרסום של מותג יטבתה מבית שטראוס עובר למשרד הפרסום באומן בר ריבנאי.
התקציב בהיקף שנתי של כ-12 מיליון שקלים במחיר ריאלי עובר לבאומן ללא מכרז רשמי וכפועל יוצא של מצבו של המשרד הפרסום y&r ישראל, לאחר שמנכ"ל המשרד גיא בר והמשנה למנכ"ל יובל ויינגסט הגישו מכתבי התפטרות לפני מספר חודשים.
על פניו המתחרה של באומן לקבלת התקציב היה יכול להיות אדלר חומסקי שמטפל אף הוא במספר תקציבים של מחלבות שטראוס. נכון לעכשיו נותרו בידי y&r ישראל תקציבי המלוחים והמאפים של שטראוס.
למרות ההישג של באומן, תקציב המדיה של יטבתה נשאר בידי חברת המדיה יוניון המשמשת כחברת הרכש של שטראוס בנפרד מתקציבי הקריאייטיב.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.ציפיהשמעון 11/2016/28הגב לתגובה זו3 0הייתי מצפה מהאתר שבודק כל טוקבק לצנזר את טוקבק 4. איפה השיח התרבותי?סגור
-
5.תעשיה של אנשים קטניםיוסי 11/2016/27הגב לתגובה זו3 0ששמו להם לתחביב לטנף וללעוג משועממים כנסו למשרדים ותתחילו לעבודסגור
-
4.היה הימור טוב התחת של איצקיןהפרוקטולוג 11/2016/27הגב לתגובה זו1 13יוסי, זה שוקו יוטבתה על השפתיים שלך ?סגור
-
It takes one to know oneWow 11/2016/27הגב לתגובה זו2 0זה מניסיון התגובה מלאת הקנאה הזו??סגור
-
It takes one to know oneWow 11/2016/27הגב לתגובה זו2 0זה מניסיון התגובה מלאת הקנאה הזו??סגור
-
3.אין פלאניהול נכון 11/2016/27הגב לתגובה זו9 0מי שנותן לדמבינסקי לנהל משרד, שלא יתפלא כשלקוחות יעזבו והמשרד יתרסקסגור
-
2.WIN WINמיכאל 11/2016/27הגב לתגובה זו6 0מותג מדהים. שיהיה בהצלחהסגור
-
1.אלי אלי שלא יגמר לעולם (ל"ת)החבר שלא סופר 11/2016/27הגב לתגובה זו0 8סגור


