שיווק ופרסום
מאחדים כוחות: סוכנות הפרסום K-Logic רוכשת את חוליגנס קריאייטיב
חוליגנס תשמש כחטיבת הקריאייטיב, המיתוג והפרודקשן של הקבוצה ותעבור למשרדי הרוכשת בתל אביב. מייסד חוליגנס מקס שצ'רבקוב: "השלב הבא הוא להתפתח יותר בזירות הטכנולוגיות והדיגיטליות"
איחוד כוחות בשוק הפרסום: סוכנות K-Logic, שבבעלות אלרועי בוכמן, רוכשת את סוכנות הקריאיטיב הדיגיטלית חוליגנס, כך נודע ל"אייס". חוליגנס תשמש כחטיבת הקריאייטיב, המיתוג והפרודקשן של הקבוצה ועובדיה יעברו למשרדי K-Logic בתל אביב. מייסדי חוליגנס והשותפים, מקס שצ'רבקוב, שהר לוינשטיין ומרים מושינסקי, יובילו את פעילות הקבוצה במתן שירותי אסטרטגיה שיווקית, קריאייטיב והפקה.
"כשפגשנו לראשונה את אנשי K זה הרגיש כאילו מצאנו את החצי השני שלנו", מסביר מקס שצ'רבקוב, מנכ"ל ומייסד-שותף חוליגנס: "היכולות של הקבוצה הן כמו חמצן לעבודת האסטרטגיה והקריאייטיב שלנו. הרגשנו שהשלב הבא שלנו הוא להתפתח עוד יותר בזירות הטכנולוגיות ובפלטפורמות הדיגיטליות, ו-K הם השותפים הטובים ביותר שיכולנו לבקש. אנחנו נרגשים למסד את הקשר ולהפוך להיות קבוצה אחת ומשמעותית שתגדיר מחדש את הקטגוריה".
קראו עוד ב-ice
שיתוף הפעולה של K-Logic וחוליגנס החל כבר לפני כשלוש שנים, כששתי החברות זיהו יכולות משלימות שיכולות לסייע אחת לשניה בעולם השיווק הדיגיטלי והקריאייטיב. מהצד הראשון, חוליגנס הוא משרד קריאייטיב צעיר יחסית, אך כזה שמיצב את עצמו כשחקן ייחודי בעולם הפרסום הדיגיטלי, מאז הוקם ב-2011 על-ידי שהר לוינשטיין, מרים מושינסקי ומקס שצ'רבקוב, לשעבר בכיר במקאן דיגיטל. החיבור שלו הוא יחסית טבעי למשרד כמו K-Logic, כחברה שהתפתחה על בסיס טכנולוגי ומדידת התנהגות צרכנית, עד שמיצבה את עצמה כמתחרה משמעותי בענף הדיגיטל והפרסום.
- איילה חסון הטילה פצצה בשידור וספגה איומים: "פועלים לפטר אותי"
- ישראל מתאוששת כלכלית מהמשבר מהר יותר ממדינות ה-OECD
- מדוע התאגיד מבקש מהמדינה למחוק חוב של 67 מיליון שקל?
שיתוף הפעולה של K-Logic וחוליגנס החל כבר לפני כשלוש שנים, כששתי החברות זיהו יכולות משלימות שיכולות לסייע אחת לשניה בעולם השיווק הדיגיטלי והקריאייטיב. מהצד הראשון, חוליגנס הוא משרד קריאייטיב צעיר יחסית, אך כזה שמיצב את עצמו כשחקן ייחודי בעולם הפרסום הדיגיטלי, מאז הוקם ב-2011 על-ידי שהר לוינשטיין, מרים מושינסקי ומקס שצ'רבקוב, לשעבר בכיר במקאן דיגיטל. החיבור שלו הוא יחסית טבעי למשרד כמו K-Logic, כחברה שהתפתחה על בסיס טכנולוגי ומדידת התנהגות צרכנית, עד שמיצבה את עצמה כמתחרה משמעותי בענף הדיגיטל והפרסום.
"העבודה שלנו עם 'מותגי על' מחייבת אותנו להמשיך להיות בחזית היכולות הדיגיטליות", מסביר אלרועי בוכמן, מייסד ובעלי K-Logic: "כל בוקר הוא תחרות באולימפיאדה הדיגיטלית – אנחנו חייבים לפרוץ את הדרך כל פעם מחדש. הרכישה של חוליגנס וההצטרפות שלהם לצוות החדשנות של קיי תאפשר לנו להמשיך לצמוח".
שוק הפרסום מסתגל למציאות חדשה
שוק הפרסום ספג מכה קשה במהלך משבר הקורונה בשל עצירת הפעילות במשק וראיה לכך ניתן לראות בשלטי החוצות הריקים שברחבי ישראל, אך גם בירידה משמעותית בפרסום בכלי התקשורת, מה שהוביל גם לפגיעה בענף ולפיטורים נרחבים של עיתונאים ואנשי תקשורת. כעת עם החזרת הפעילות למשק, ענף הפרסום אמנם חוזר לעבוד, אך בעוד סכנת הקורונה עוד מרחפת, התחרות צפויה להיות קשה ומורכבת עוד יותר.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
7.נגמר בקול ענות חלושהאנה קרנינה? 11/2020/03הגב לתגובה זו0 0תמיד זה ככה. כמה שחברת קיאייטיב עושה יותר רעש, ככה הסגירה/העלמות/"רכישה" שלה יותר צפויהסגור
-
6.בהצלחה אנשים טובים (ל"ת)אני 05/2020/22הגב לתגובה זו1 0סגור
-
5.מקס הלוחםאלופים 05/2020/18הגב לתגובה זו2 1מקס יגדל ל K את הביציםסגור
-
4.סופו של חלוםרן 05/2020/17הגב לתגובה זו11 0שאף אחד לא יספר לכם סיפורים, חוליגנס היו שמחים להישאר עצמאיים. אבל כנראה שהיכולות הקריאטיביות שהיו להם (והיו להם) לא מספיקות בשביל לשלם במכולת. עובדה ש-K קנו את חולגינס ולא להיפך. עכשיו השאלה האם אחד ועוד אחד יהיה שווה הפעם שלוש או שכמו במקרים רבים הוא יהיה שווה הרבה פחות. בכל אופן אני מאחל להם בהצלחה. אולי יש פה התחלה של גורם משמעותי חדש בענף הפרסום, משהו שלא היה פה המון שנים.סגור
-
3.מה מאפשר לגוף כמו k logic להיות אחד היחידיםיגאל 05/2020/17הגב לתגובה זו1 1שממשיך לצמוח בתקופה כזאת?סגור
-
מיקוד חזק בחו"ל, מקצוענות ותוצאות אף אחד בשוק לא מביא (ל"ת)איתמר 05/2020/17הגב לתגובה זו2 1סגור
-
2.חיבור של אנשים מקצוענים, יופי! (ל"ת)תמר 05/2020/17הגב לתגובה זו3 1סגור
-
1.שתי החברות הכי מקצועיות בשוקאורי 05/2020/17הגב לתגובה זו2 1אם יצליחו לעבוד ביחד, מה שלגמרי לא מובן מאליו, זה יכול להיות game changerסגור


