שיווק ופרסום

דלי קרים בחרה ב"זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" לטפל במערך היח"צ שלה

רשת הגלידריות בפריסה ארצית בחרה במשרד הוותיק להיות אמון על יחסי הציבור של החברה. זאביק דרור: "התחלת שנה מֹתוקה עם תחילת הטיפול בדלי קרים המייצרת את הגלידה האיכותית ביותר בישראל המשווקת ברשת סניפיה בפריסה ארצית"
כפיר אדר | 
דלי קרים (צילום דלי קרים)
מותג הגלידה דלי קרים המפעיל רשת גלידריות בפריסה ארצית המונה 21 סניפים בסך הכל, בחר במשרד "זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" לטפל במערך יחסי הציבור של החברה.
לדברי זאביק דרור: "התחלת שנה מֹתוקה קיבלנו עם תחילת הטיפול במערך יחסי הציבור של דלי קרים המייצרת את הגלידה האיכותית ביותר בישראל המשווקת ברשת סניפיה בפריסה ארצית".
במפעל הבוטיק של "דלי קרים" פועלים בני המשפחה כל העת על מנת לחדש ולהרחיב את מגוון הטעמים הקיים שלה, כמו כך גם את הפעילות הענפה בשוק המוסדי (בתי קפה, מסעדות וכו') וייצור מיוחד עבור מותגים פרטיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה