שיווק ופרסום

קמפיין של התאגדות עמותות לקראת הבחירות: "לפני הכול ביטחון תזונתי"

 קמפיין גג גדול של הרבה עמותות סיוע בכלל ערוצי התקשורת יצא לדרך וקורא לממשלה לגייס תקציבים למען הביטחון התזונתי של עניי ישראל: "הגיע הזמן שחברי הכנסת ישתמשו בכוחם הפוליטי קודם כל כדי למנוע רעב"
יהודה לוינגר | 
קמפיין לפני הכול (צילום יחצ)
קמפיין משותף של מספר עמותות בשם "לפני הכל ביטחון תזונתי" יצא לדרך היום (ראשון) ומטרתו לפנות לכלל המפלגות והמתמודדים בבחירות הקרובות ולדרוש להתחייב לעגן בסיס תקציב המדינה לפחות 225 מיליון שקל - למען הביטחון התזונתי בישראל.
הקמפיין נוצר בעקבות קושי רב של משפחות רבות החיות כיום במצב של חוסר ביטחון תזונתי, ללא היכולת להשיג מזון בסיסי כדי להתקיים ולתפקד. למעלה מחצי מיליון משפחות חיות כיום ללא ביטחון תזונתי, כאשר חצי מהן במצב חמור במיוחד. מתוך כלל הנתונים העגומים, נמצא כי בישראל חיים כיום כ-350 אלף ילדים בחוסר ביטחון תזונתי חמור.
עמותות המשתתפות בקמפיין הן: הטלוויזיה החברתית, לקט ישראל, פתחון לב, מזון, מרכז אדווה, סדרה, עומדים ביחד, פורום לדו קיום בנגב, הפורום למאבק בעוני, סולידריות, שומרי משפט - רבנים לזכויות אדם, שתיל, 121.
ד"ר ישי מנוחין, מנהל תוכניות של מזון ישראל מסר כי "כולנו אחראים שלא יהיו עוד רעבים, אבל למפלגות יש גם כוח פוליטי למנוע רעב. הגיע הזמן שחברי הכנסת ישתמשו בכוחם הפוליטי קודם כל כדי למנוע רעב ולהבטיח ביטחון תזונתי לכל אדם כאן ועכשיו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה