שיווק ופרסום

Waze מציגה פתרונות פרסום חדשים שיעזרו לעסקים קטנים לחזור למסלול

הפלטפורמה לניווט השיקה פיצ'רים חדשים שיאפשרו לעסקים קטנים ליצור קשר עם לקוחות ולהגדיל מכירות בצורה נוחה. המטרה: לתת מענה לאתגרים הייחודיים העומדים בפני אותם עסקים, העלות: דולרים בודדים ליום, ללא התחייבות חודשית
מערכת ice | 
Waze
Waze, הפלטפורמה המחברת קהילות בכבישים ומחוצה להם, מוסיפה מספר עדכונים לפלטפורמה Waze Ads Starter, פתרון הפרסום שלה המותאם במיוחד לעסקים קטנים. הפיצ'רים פותחו במטרה לתת מענה לאתגרים הייחודיים העומדים בפני עסקים קטנים בתקופה זאת, ומקלים עליהם לקיים קשר עם לקוחות קיימים ולמשוך לקוחות חדשים תוך ניצול מירבי של ההשקעה השיווקית שלהם.
עדכונים אלה מפשטים עבור עסקים קטנים את יצירת וניהול קמפיין המודעות של Waze באמצעות Ad Manager, דשבורד יעיל לניהול קמפיינים. כעת, תוך מספר דקות, עסקים קטנים יכולים להתחיל לפרסם, לעקוב אחר ביצועי קמפיינים במהירות ופשטות, לבצע שינויים בקלות ולקבל גישה לפורמטים חדשים של מודעות ועוד.
Ad Manager זמין במחשבים נייחים וגם בפלטפורמה חדשה וידידותית בנייד. בעזרת  Ad Manager עסקים קטנים יוכלו להשיג את היעדים העסקיים שלהם בצורה קלה וידידותית יותר.
"אנו יודעים שלבעלי עסקים קטנים יש יעדים ואתגרים ייחודיים, במיוחד עכשיו. כמעט מחציתם אמרו לנו שהקורונה שיבשה את עסקיהם באופן משמעותי*, כך שאנו שמחים לפתח עבורם פתרונות חדשים", אמר מאט פיליפס, המנהל הגלובלי של Waze SMB.Waze Ads Starter  הוא פתרון זול וקל לשימוש, שעוזר לחסוך זמן וכסף, כאשר עסקים קטנים צריכים להפיק את המירב משניהם".
Waze מציגה גם פיצ'רים שיעזרו לעסקים קטנים לנהל את תקציב הפרסום, על ידי הצגת טווח התפוצה המשוער של הקמפיין ותקציב מומלץ המשלב באופן דינמי מיקומים ופרטי מסע פרסום אחרים, בהתבסס על הגדרת תקציב מסע פרסום כולל או חודשי. בעלי עסקים קטנים יכולים להתחיל לפרסם ב Waze תמורת דולרים בודדים ליום, ללא התחייבות חודשית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה