שיווק ופרסום

עושים סדר פסח: הקמפיינים לחג שמשכו לנו את העין

אביב הגיע פסח בא! ויחד איתו הגיעו המון קמפיינים קריאטיביים שגרמו לנו לחייך לאחר שנה לא קלה שעברה עלינו. עכשיו עם בואו של חג החירות בחרנו חמישה קמפיינים שממש אהבנו

בן רז | 
הקמפיינים המובילים לפסח (צילום יוטיוב)

אחרי שנה לא פשוטה בה התמודדנו עם משבר הקורונה, לא חגגנו את החגים כמו שאנחנו באמת יודעים וכמעט כל ענף אפשרי נפגע מהמשבר, הגיע הזמן לצאת לחירות.

בחרנו חמישה קמפיינים עם טיימינג מושלם שיצאו במיוחד לחג הפסח, משכו לנו את העין וחלקם גם גרמו לנו לצחוק ללא הפסקה. 

ביימי- מפסיקים עם מתנות הזויות  
משרד הפרסום Happpy בשיתוף פלטפורמת המתנותBUYME  יצאו בקמפיין חדש, מצחיק ומשעשע תחת הסלוגן: "מפסיקים עם מתנות הזויות" המתקשר סדרה של מתנות הזויות במיוחד שמקבלים לחג ובסוף הסרטון השחקנית אומרת:" תשלחו לי מתנה שאני באמת רוצה". כחלק מהקמפיין ביימי יצאו עם מספר סרטונים קצרים שמעבירים את המסר, כולם מצוינים אך בחרנו את הסרטון שאהבנו ביותר, צפו:

בנק הפועלים עם עדן בן זקן: אין פזמון- תטיילו
"אין פזמון- תטיילו" זה הסלוגן שבנק הפועלים בחרו לפרסומת הקלילה שלהם עם עדן בן זקן המתבסס על השיר שלה "אין פזמון תרקדו" אך הפעם בנק הפועלים בשיתוף משרד הפרסום גיתם BBDO שיחקו עם המילים ויצאו בקמפיין המתקשר עשרות אתרים בחינם בהם לקוחות הפועלים מוזמנים לטייל בחופשת הפסח יחד עם משפחותיהם.

בי- כמה חיכינו לחג הזה
 "כמה חיכינו לחג הזה" עם הסלוגן הזה נפתחה הפרסומת החדשה של be מבית שופרסל בשיתוף פעולה עם משרד הפרסום גיתם BBDO. בפרסומת משתתפת השחקנית אגם רודברג בה היא מעבירה את המסר בדרך שלה, אותנו היא הצליחה לקנות. צפו בפרסומת:
בנק לאומי- בפסח הזה יוצאים לדרך!
 
כמה חיכינו לצאת לטייל עם המשפחה? ועוד ללא הגבלות. משרד הפרסום מקאן יצאו יחד עם בנק לאומי בקמפיין חדש לצליל השיר של אמיר דדון תחת הסלוגן: "בפסח הזה כולנו יוצאים לדרך". בקמפיין לאומי בשיתוף אגודת מורי הדרך מזמין אתכם לטייל בכל הארץ במגוון מסלולים. פייר, זה מה שכולנו צריכים עכשיו.
יקבי כרמל- יש ריח של חג באוויר!
יקבי כרמל בשיתוף משרד הפרסום באומן בר ריבנאי יצאו בפרסומת קלילה, שמחה ועם אווירה של חג שגרמה לנו לקום מהכיסא ולרקוד. בפרסומת אנחנו רואים את מזווית החלון של הבית מספר משפחות, כל משפחה וליל הסדר שלה וברקע מתנגן שיר של התקווה 6 "לחיי רגעים של שמחה" שכבר שמענו בעבר אבל תמיד כיף לשמוע אותו שוב רק באווירה של פסח 2021.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה