שיווק ופרסום
התרומה המרגשת של ברעם פרסום מקורי בע"מ במסגרת חודש המודעות הבינ"ל לאוטיזם
בחברה תרמו את אחד המסכים המרכזיים של קניון עזריאלי, בשווי של 25 אלף שקל, למשך 10 ימים שם יוקרנו סרטוני אנימציה הממחישים את עולמם של ילדים על הספקטרום האוטיסטי
חודש אפריל הינו חודש המודעות הבינלאומי לאוטיזם. המרכז לטיפול וחקר באוטיזם - עמותה לילדים בסיכון ואלו״ט - האגודה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם חברו יחד בחודש אפריל לצורך העלאת המודעות לאוטיזם וערכו סרטוני אנימציה המסבירים בצורה פשוטה את עולמם של ילדים על הספקטרום האוטיסטי.
ברעם פרסום מקורי בע"מ בבעלות גיא ברעם, תרמו את אחד המסכים המרכזיים של קניון עזריאלי עליו יוצגו סרטוני אנימציה המסבירים את עולמם של ילדים על הספקטרום האוטיסטי למשך עשרה ימים. גובה התרומה כ-25 אלף שקל. את הסרטונים ערכו המרכז לטיפול וחקר באוטיזם - עמותה לילדים בסיכון ואלו״ט - האגודה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם.
חודש אפריל, הנו חודש המודעות הבינלאומי לאוטיזם. בשנת 2007 האו"ם הכריז על ה-2 באפריל כיום המודעות וזאת בהמשך להצהרה של ארגון הבריאות העולמי כי אוטיזם הנו משבר בריאות החוצה מדינות ומגזרים ומתפשט במהירות.
המרכז לטיפול וחקר באוטיזם - עמותה לילדים בסיכון ואלו״ט - האגודה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם חברו יחד בחודש אפריל לצורך העלאת המודעות לאוטיזם וערכו סרטוני אנימציה המסבירים בצורה פשוטה את עולמם של ילדים על הספקטרום האוטיסטי. הסרטונים נועדו להעלאת המודעות לאוטיזם בקרב כלל האוכלוסייה, ולהגברת הסבלנות וההבנה אצל דור העתיד.
ציפי נגל אדלשטיין, מנכ"לית המרכז לטיפול וחקר באוטיזם עמותה לילדים בסיכון, מסרה: "העמותה לילדים בסיכון ואלו"ט מברכים על תרומתו של גיא ברעם וברעם פרסום מקורי שנרתמו לעזור בחודש המודעות לאוטיזם. שתי העמותות הגדולות בישראל פועלות כבר שנים להעלאת המודעות לאוטיזם בקרב הציבור. ישנה מגמה קבועה ומתמשכת של גידול במספר המאובחנים על הרצף האוטיסטי, הן בישראל והן בעולם. המיקום האסטרטגי של המסכים המציגים את הסרטונים יתרמו לשיח על קבלת השונה, על זכויות האנשים עם אוטיזם ששוות כמו של כולנו".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


