שיווק ופרסום

מהוליווד לישראל: השחקנית אלונה טל בקמפיין חדש עבור פטנט ישראלי

השחקנית הבינלאומית, הזכורה בעיקר מימיה ב'פיג'מות', תוביל קמפיין לפטנט של חברת Home Skinovations בתחום היגיינת הפה תחת הסלוגן: "הרבה מעבר לצחצוח"
בן רז |  1
אלונה טל (צילום יחצ)
חברת Home Skinovations הישראלית בעלת המותג העולמי Silk’n יוצאת בקמפיין גדול במסגרתו יושק פטנט ישראלי עולמי בתחום הדנטל, ToothWave  מברשת השניים החשמלית הראשונה בעולם, הפועלת באמצעות תדר רדיו (radiofrequency) בטכנולוגיית DentalRF™', אותו תוביל השחקנית הבינלאומית אלונה טל.
הקמפיין בהשקעה של כשני מיליון שקל והוא יעלה בתחילת אפריל, יכלול פרסומות בפריים טיים וחסויות בטלוויזיה, ועוד. כמו כן, יעלה בזירה הדיגיטלית, באתרי התוכן הגדולים וברשתות החברתיות. "כשחקנית, אני מקפידה לשמור על היגיינת פה יומיומית, ועבורי החיוך הוא כלי עבודה חיוני.  אני גאה לקחת חלק בקמפיין ולייצג פטנט של חברה ישראלית בזירה העולמית", כך אמרה אלונה טל לאחר שנבחרה להשתתף בקמפיין.
ToothWave - הינה מברשת שיניים שאיננה מסתמכת על צחצוח מכאני, אלא על מנגנונים אלקטרוכימיים מוכחים מדעית, שבעזרתם היא מסירה לא רק פלאק ושאריות מזון, אלא גם מפחיתה בהדרגה את המזהמים הקשים והעיקשים ביותר והיחידה שמפחיתה אבנית קיימת.  ToothWave גם הוכחה קלינית כיעילה יותר ממברשות חשמליות רגילות בהלבנה, בהפחתת כתמים עיקשים ובהפחתת דלקות ודימומי חניכיים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לשכוח את העבר
    ירון גולדשטייאר 04/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שאלונה טל שחכה היכן היא גדלה ובמה התחילה,היהדחיקה את היותה ישראלית עקב הרצון שלה להיות אמריקאית עוד ככל הנראה לפני זמן רב,לדעתי אלונה בעוד כמה שנים תפרוץ לעולם הקולנוע של מארוול או dc כמו גל גדות אך לדעתי גל גדות מייצגת את ישראל מה שאלונה כלל לא,וזהו חיסרון עצום בליות שחקן,להסתיר את היותך יהודי בשביל להשתלב בחברה האמריקאית,כמו חלק מהיהודים בגרמניה אשר החשיבו עצמם קוגם כגרמנים ואחר כך ליהודים,וזה גרם נזק לעם היהודי בתקופת השואה,מקווה שבאיזה שהיא דרך אלונה תחזור לעצמה ותשלב את הישראליות שלה בארה''ב,רק כך אלונה תצליח והיא יודעת את זה,פוטנציאל עצום,האנגלית שלה השתפרה,היא בטוח שולטת בשפה כשפת אם,לקסיקון השפה האנגלית,אז אני מאחל בהצלחה,ואולי נראה אותך בmarvel
    סגור