שיווק ופרסום

מה חשפה מגי אזרזר על סט הצילומים של גרנייה?

במהלך צילומי קמפיין קיץ של חברת הטיפוח גרנייה סיפרה מגי אזרזר לצוות שעל הסט על חגיגות המימונה הקרבות שהיא מתכננת, על החזרה לתעשיית התרבות עם פתיחת ההגבלות, וגם חשפה סוד קטן על הלוק שלה 
מערכת ice |  1
מגי אזרזר בקמפיין גרנייה (צילום שי פרנקו)
השחקנית מגי אזרזר הגיעה אתמול (רביעי) לסט צילומים בלופט תל-אביבי לרגל צילומי קמפיין קיץ 2021 של מותג הטיפוח 'גרנייה'. אזרזר סיפרה לצוות שאת ערב חג הפסח  חגגה  עם  המשפחה המורחבת, ובקרוב מתכננת לחגוג את  המימונה באירוע מצומצם יותר.  עוד הוסיפה מגי, כי בקרוב היא חוזרת לבמת התיאטרון אליה כל כך התגעגעה, שם היא משחקת תפקיד ראשי בהצגה "אפס ביחסי אנוש". ובמוצ"ש, יחגגו השחקנים במופע מיוחד, 40 שנה לבית ליסין, שבו היא מתרגשת לקחת חלק".
מגי שיתפה  את הצוות ואמרה: "אני ממש מתרגשת לצאת סוף-סוף לצילומים, אחרי שישבתי כשנה בבית– כיף לחזור לחיים! בעיקר נרגשת וגאה להיות חלק ממותג שחרט על דגלו – "יופי ירוק לכולם" (green beauty for all) המקדם את איכות הסביבה ולאחרונה קיבל גם את האישור הרשמי של הארגון העולמי CRUELTY FREE INTERNATIONAL, הארגון המוביל להפסקת ניסויים בבעלי חיים, נושא הקרוב במיוחד ללבי".

אזרזר ונטע קרצו-נייגר. צילום: שי פרנקו
נטע קרצו-נייגר, מנהלת התקשורת של המותג הפתיעה את אזרזר עם ליין המוצרים החדש של גרנייה שהעניקה לה כמתנת חג מהמותג ואמרה לה: "כמותג המחוייב לאג'נדה סביבתית, השיק גרנייה בקבוקים הניתנים למחזור, כי אין לנו טבע אחר והשינוי בהתנהגות כלפי הסביבה תלוי רק בנו."
בתום הצילומים מגי הדגימה לכל צוות הביוטי איך היא עושה בעצמה את ה"קוקו בננה" המפורסם שלה, כמענה לשאלות הבלתי-פוסקות שהיא מקבלת ברשתות החברתיות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברצינות? זה אייטם? לקחת קומוניקט ולפרסם ככה? (ל"ת)
    שירי 04/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור