שיווק ופרסום

המודל של "אוטו-תל" מגיע למדריד בגרסה משודרגת

חברת GoTo Global העומדת מאחורי המודלים של תחבורה שיתופית בישראל וביניהם "אוטו-תל" וCAR2GO משיקה מודל משולב וחדשני באירופה מנכ"ל החברה: "אנו שמחים להוביל את מהפכת הרכבים השיתופיים באירופה"
שירה יום טוב |  1
גיל לייזר קאר טו גו (צילום גלעד בר שלו)
קבוצת GoTo Global, מודיעה על השקת פתרון "מולטי מודל" באירופה. GoTo Global מובילה בעולם את מהפכת התחבורה השיתופית ושירות המולטי מודל ומפעילה בישראל את שירות הרכב השיתופיCAR2GO , שירות האופניים Mobike by CAR2GO  ושירות "אוטותל".  
בעקבות ההשקה החדשה יוכלו המנויים לבחור בפתרון הניידות השיתופי המתאים ביותר לצורכי הנסיעה שלהם כאשר הבחירה תעשה מצי רחב הכולל: 450 רכבים ו -400 קטנועים חשמליים. בשבועות הקרובים יתווספו לצי גם 400 קורקינטים חשמליים. כך תהפוך למנהלת צי המולטי מודל השיתופי הגדול והמגוון ביותר במדריד עם מעל ל-1300 כלי התניידות שונים.
השירות הושק במלטה, בה פועלת החברה בהצלחה כבר למעלה משנתיים וקיים חלקית בישראל, המפעילה את שירות CAR2GO  מזה 13 שנה. במהלך הקיץ הקרוב תורחב הפעילות בישראל עם כניסת אופניים חשמליים לצי הקיים של הרכבים והאופניים.
האפליקציה החדשה שפותחה ומנוהלת ע"י קבוצת GOTO , זמינה ב- iOS ואנדרואיד ומאגדת תחתיה אפשרות השכרה של מגוון כלי תחבורה שיתופיים, כך חוסכת למשתמשים הורדת אפליקציות שונות להתניידות או תנאי שימוש שונים.
כחלק מהחדירה לשוק במדריד, חקרה הקבוצה את הרגלי הניידות של התושבים בעיר, שם עלה בבהירות כי פתרון המולטי-מודל כבר נפוץ בקרב תושבי מדריד: 70% מהנשאלים טענו שלפחות מחצית מהנסיעות שלהם הן "מולטי מודל" ועבור 26% , כל או כמעט כל דרכי ההתניידות משולבות במספר כלים. יתרה מכך, הנשאלים ציינו כי השימוש בפתרונות תחבורה שיתופית משולבת מגביר את שביעות הרצון מהניידות.
בחודש פברואר האחרון, השלימה קבוצת GOTO Global שני סבבי גיוס הון בהיקף של 22.5 מיליון דולרים. האחרון שבהם, על ידי חברת טלקאר, שבשליטת משפחת אונגר, שהשקיעה 3.5 מיליון דולר בחברה לפי שווי של 45 מיליון דולר לפני הכסף. זאת בנוסף לגיוס שבוצע בחודש יולי 2020, בו גייסה 19 מיליון דולר לפי שווי של 30 מיליון דולר אחרי הכסף. כאשר המשקיע המוביל בסבב היה אדם נוימן, שהשקיע 10 מיליון דולר, ו-9 מיליון דולר נוספים בהלוואה המירה מבעלי קבוצת שגריר ובעלי מניות קיימים.
גיל לייזר, מנכ"ל GoTo אמר על ההשקה, "אנו שמחים להוביל את מהפכת הרכבים השיתופיים באירופה. התחלנו את הפיילוט במדריד לפני כשלושה חודשים וכעת אנו משיקים את האפליקציה הייחודית המספקת לתושבי העיר את כל צרכי התחבורה השיתופית הכוללים רכבים, קורקינטים וקטנועים חשמליים תחת קורת גג אחת. אנו צופים כי השירות הזה יגרום לתושבים להסיר את הנטל הכרוך באחזקת רכב פרטי. החברה נכנסה לשוק הכי חשוב באירופה עם מוצר ייחודי ומנצח ושירות ותמחור ללא מתחרים המספק בטחון תחבורתי וגם שומר על איכות הסביבה. האפליקציה תושק בקרוב גם בישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נראה שהחברה האלה עושים הכל נכון, כל הכבוד! מקווה שהישרא
    אוראל 04/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה שהחברה האלה עושים הכל נכון, כל הכבוד! מקווה שהישראלים יהיו גם מוכנים לשינויים כמו שהם עושים באירופה ושהמיזם הזה רק יגדל כאן ויפחית רכבים על הכביש
    סגור