שיווק ופרסום

שלטים ב-300 מוקדים והשקעה ב-2 מיליון שקל: איזו רשת חתומה על קמפיין הענק?

קמפיין פרסומי חדש ורחב היקף לרובן, רשת ההמבורגרים מבית קפה קפה, שיעלה לתקופה של 10  ימים בפריסה ארצית, בטלוויזיה, בדיגיטל ובשילוט חוצות
כפיר אדר | 
רובן (צילום אתר מסעדת רובן)
רובן, רשת ההמבורגרים, משיקה לראשונה בארץ קמפיין פרסומי בפריסה ארצית בעלות המוערכת ב-2 מיליון שקל. הרשת שהתחילה את דרכה כשמכרה סנדוויץ' בשרי שבמהרה הפך לטרנדי ונחשק נבחרה לאחרונה בתור ההמבורגר הטוב בישראל. הקמפיין יעלה לתקופה של 10  ימים בפריסה ארצית, בטלוויזיה, בדיגיטל ובשילוט חוצות.
בראל רז, מבעלי רשת 'רובן' והשף הראשי, מסר: "אנו נרגשים לעלות בקמפיין ראשון בפריסה ארצית רחבה לאחר שהשקענו לילות כימים כדי להביא טעמים מדוייקים לקהל הישראלי, ולספק את חווית ההמבורגר ברמה הגבוהה ביותר".
הקמפיין החדש של הרשת מבית קפה קפה, הינו קמפיין 360 בפריסה ארצית ויכלול פרסום על גבי שלטי חוצות ביותר מ-300 נקודות ברחבי הארץ, בהשקעה רחבת היקף של כ-2 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה