שיווק ופרסום

צפו: למה הראל סקעת עלה על סרבל טיסה?

לרגל יום העצמאות ה-73 של ישראל ובמיוחד לשנת הקורונה. התעשייה האווירית יצאה לראשונה בקמפיין נטול שיווק או מכירות כשגייסה את הזמר לקליפ וחידוש לשיר המצליח שלו מהפסטיגל "לעוף"
מערכת ice | 
הראל סקעת (צילום אלון רון)
לכבוד יום העצמאות ה-73 שחל בשבוע שעבר, התעשייה האווירית יצרה קמפיין ויראלי שמטרתו תמיכה בענף התעופה הישראלי שנפגע בקורונה. במסגרת הקמפיין צוות הדוברות והדיגיטל של התעשייה האווירית יזם והפיק חידוש לשיר ״לעוף״ של הראל סקעת, שזכה לאחרונה בתואר השיר האהוב בפסטיגלים בכל הזמנים וחודש בפסטיגל ה-40 יחד עם הזמרת נועה קירל. 
לצד חידוש השיר שקיבל משמעות שונה ועוצמתית בתקופה זו בהקשרי עולם התעופה, צולם קליפ בהפקה מושקעת שנוהלה כולה בתוך התעשייה האווירית. עלותו הכוללת של הקמפיין שהופץ בערוצי הדיגיטל של החברה בלבד והפך ויראלי במהרה מוערכת בפחות ממאה אלף שקלים, עלות נמוכה ביחס להפקות דומות. 
הקמפיין זכה לחשיפה משמעותית ברשתות החברתיות והגיע ללמעלה מ-1,300,000 גולשים דרך ערוצי הדיגיטל של התעשייה האווירית ושל הזמר הראל סקעת. בקליפ רקדו עובדי החברה יחד עם הראל בתנועות טיקטוק מוכרות, מה שאפשר המשכיות והדהוד של הקמפיין בקרב קהל הצעירים. 
זאת הפעם הראשונה שהתעשייה האווירית, חברה ממשלתית וביטחונית פונה לקהל הרחב במסרים רכים, ללא ניסיון שיווקי או מכירתי שכן החידוש לשיר לא כלל התאמה של מילים או מסרים ועשה שימוש במילים המקוריות.
צפו בסרטון:
קרדיטים:
 גילי מאי, סמנכ"ל תקשורת ומיתוג
הפקה- חן אופיר, ליטל בן ארי
בימוי- ענת תובל
עריכה- הילה רוזיליו
קידום ממומן- צחי בקשי
צלם ראשי- אריה סנדו
צלם וידאו-דרור שמחוני
צלם סטילס- אלון רון
מצלמת רחף- איציק חנית
תאורן- קונראד לבק
איפור- שלי בינשטוק
תודה מיוחדת- למנהל האישי של הראל סקעת- אסף דרעי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה