שיווק ופרסום

אלו הפרזנטורים הראשונים של דורקס בישראל

דורקס החליטה בפעם הראשונה שלה בישראל לגייס פרזנטורים למותג: "נבחרת דורקס 2021" שישמשו כשגרירי המותג. מנהלת המותג בישראל: "מובילים מסר של שינוי והעצמה"
מערכת ice | 
גיא ינאי ונבחרת דורקס (צילום רפי דלויה)
המותג הבינלאומי של אמצעי המניעה ואביזרי המין, "דורקס" השיק היום (שלישי) לראשונה בישראל פרזנטורים למותג. פנים של מובילי דעה, שירכיבו את "נבחרת דורקס 2021" , וישמשו כשגרירי המותג. לטענת דורקס ישראל, המסר הוא "מבושה לאחריות הדדית ומניעת התפשטות מחלות מין". למהלך יצטרף ד"ר עידן מיליצ'ר הסקסולוג של בית החולים "איכילוב".
כאמור, זו הפעם הראשונה שהמותג ,המוביל בעולם בתחומו, מגייס "פנים" למותג. מובילי הדעה הם עמרי בן נתן, אסיף אלקיים, נטע צ'רנר, רוני שינקמן וג'וליאן חאובל. לטענת החברה, חברי הנבחרת נבחרו בקפידה בשל היכולת שלהם להוביל מסר של שינוי בשיח בוגר ואחראי במטרה להוציא את נושא יחסי המין מעולמות הבושה לעולמות המיינסטרים כפי שהוא משמש בחיינו עם דגש על התחשבות בבן/בת הזוג באמצעות הגנה ואחריות הדדית (ממחלות מין ובכלל) לצד הסיפוק וההנאה שבעולמות יחסי המין. הקמפיין יכלול פעילות בנכסי המשפיענים, יחסי ציבור, תוכן שיווקי וסרטונים שמדברים על עולם התוכן בצורה מכבדת ובמטרה להעלות מודעות להתפשטות מחלות מין. 
נטע מיכנובסקי, מנהלת מותג דורקס בישראל אמרה כי: "מתרגשים להשיק את נבחרת של דורקס 2021. המהלך והמשתתפים הראויים שנבחרו, מובילים מסר של שינוי והעצמה, לצד ההזדמנות לאפשר, לכולנו, להנות מחיי מין מהנים ובטוחים יותר"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה