שיווק ופרסום

זה הספונסר החדש של הפועל ירושלים לעונה הנוכחית והבאה

הפועל ירושלים חתמה על הסכם חדש לנותנת חסות רשמית לקבוצה בליגת העל בכדורגל, בקדמת חולצות המשחק של הפועל ירושלים בקבוצה הבוגרת וכן בחולצות שירכשו האוהדים
מערכת ice |  2
מינקובסקי (צילום שלומי יוסף)
קבוצת ״מינקובסקי״ תהיה נותנת החסות הראשית של הפועל ירושלים בליגת העל בכדורגל . מהקבוצה נמסר על מתן חסות רשמית כספונסר ראשי למועדון הכדורגל הפועל ירושלים לעונת המשחקים 2021/22. קבוצת 'מינקובסקי' בבעלותו של עידו מינקובסקי, מאגדת חברות החזקות, השקעות ופרסום, כאשר המובילה בהן היא ״מינקובסקי תקשורת״ - ממשרדי יחסי הציבור הגדולים בישראל.
מועדון האוהדים האדום מהבירה, שרק לאחרונה השלים את המסע המופלא שלו והעפיל חזרה לליגת העל, חתם אתמול (רביעי), על הסכם החסות הראשי של הקבוצה לעונת המשחקים 2021/22. במסגרת הסכם החסות, יתנוסס לוגו קבוצת ״מינקובסקי״ בקדמת חולצות המשחק של הפועל ירושלים – חולצות הקבוצה הבוגרת במשחקי הבית והחוץ, וכן אלו שירכשו ע"י האוהדים. החברה תהנה מפרסום מאסיבי וחשיפה בכל זרועות הנראות של ליגת העל, משלטי הפרסום באצטדיון "טדי" דרך שלוחות הדיגיטל של המועדון, ועד לאירועים הקהילתיים שהמועדון מקיים.
בחתימת ההסכם לקחו חלק מנכ"ל הפועל ירושלים אורי שרצקי, מנכ״לית קבוצת מינקובסקי שיר בויקו וסמנכ״ל הכספים והיועץ המשפטי של קבוצת 'מינקובסקי' עו"ד אלעד לביא.
עידו מינקובסקי אמר, ״כחובב ספורט אני יכול להעיד שהפועל ירושלים היא הדבר הכי אופטימי ומרענן שאני מזהה כיום בספורט הישראלי. ה-DNA של הפועל ירושלים דומה מאוד למה שחלמתי שיהיה לי בעסקים".
עוד הוסיף מינקובסקי, "האוהדים אשר לקחו את גורלם בידיהם ומנהלים קבוצה מקצוענית, חפה מאינטרסים זרים, תוך מעורבות בלתי פוסקת של חיי הקהילה באופן אותנטי ותוך הפניית המבט לאוכלוסיות השונות מקהילת הלהט"ב עד לסיוע לילדים בסיכון היא יותר ממדהימה היא פורצת דרך. הקהילה של הפועל ירושלים הצליחה לייצר אזור ספורטיבי משפחתי, עם שוויון מגדרי, חף מאלימות, המתאפיין ביציבות מערכתית – בניצחונות כמו בהפסדים. במילים אחרות, זוהי קבוצת הספורט המקומית היחידה שאני לא צריך לעשות לה יחסי ציבור – הם מדברים בעד בעצמם, וכל שנותר לנו זה רק לאחר שנהנה יחדיו".
מנכ"ל הפועל ירושלים אורי שרצקי מסר כי, ״אנחנו מאושרים לקראת השותפות החדשה והמיוחדת כל כך עם קבוצת מינקובסקי. אנו מאמינים שבעזרתם נמשיך להיות כוח שונה ומשמעותי בכדורגל הישראל, ורק נוסיף ונתעצם לקראת האתגר המרגש הבא״.
מינקובסקי תקשורת, הוקמה בשנת 2015 על ידי עידו מינקובסקי המשמש כבעלים של הקבוצה. כיום, הקבוצה מייצגת קרוב ל-200 לקוחות בעולמות היח"צ, ניהול משברים, אסטרטגיה, שיווק ופרסום, מיתוג ודיגיטל, הפקה, אפליקציות וניהול תדמיתי. 
הוורטיקלים המרכזיים שהחברה צמחה בהם בשנים האחרונות הם הייטק, שוק ההון, נדל״ן, ועדי עובדים, צרכנות, קמעונאות, תשתיות ועמותות. למרות זאת, החברה נהנית ממיתוג ״הייטקי״, שסייע לה להתרחב בצורה קיצונית בעיקר בזמן משבר הקורונה. כיום, חברות כמו סימילרווב, אפספלייר, מיי הריטג', קייטו נטוורקס, סייבריזן, אקו, איירון סורס, פיוניר הן חלק בלתי נפרד של הפורטפוליו של הקבוצה לצד מותגי ענק כמו וולט, גינדי החזקות, אוניברסיטת בר אילן, דלויט, בלאקיוב ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה איש דוחה (ל"ת)
    יערה 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    למינקובסקי יש 670 לקוחות. לא 200 (ל"ת)
    אורן 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור