שיווק ופרסום
רשת "את" בקמפיין ראשון בטלוויזיה בעלות של 1.5 מיליון שקל
תשדירים בטלוויזיה, פרסום בדיגיטל, פרסום בנקודות המכירה ופעילות רחבה ברשתות החברתיות - רשת לבני הנשים "את" יוצאת בקמפיין נרחב לרגל 40 שנה להיווסדה
רשת לבני הנשים "את", המייבאת מותגים בינלאומיים מהמובילים בעולם, חוגגת במהלך חודש יוני 40 שנה להיווסדה, ובמסגרת זו תצא השבוע בקמפיין רחב, הנאמד בהשקעה של 1.5 מיליון שקל.
הקמפיין של הרשת המונה 18 סניפים, כולל בין היתר: תשדירים בטלוויזיה, פרסום בדיגיטל, פרסום בנקודות המכירה ופעילות רחבה ברשתות החברתיות. במסגרת הקמפיין, תשיק הרשת את קולקציות 2021 של מגוון המותגים הבינלאומיים, תקשט אל כל סניפיה וכן תצא במבצע של עד 60% על הקולקציות החדשות, ביניהן: חזיות, פיג'מות, מחטבים הלבשה תחתונה ועוד.
לדברי דפנה מור קופר, מבעלי הרשת: "זהו בעצם קמפיין הטלוויזיה הראשון של רשת "את" בטלוויזיה מאז הווסדה. עד היום פרסום ושיווק הרשת כלל פעילות ממוקדת נשים, באמצעות מדיות רלוונטיות. לרגל חגיגות 40 שנה להקמת "את", החלטנו לעלות בקמפיין רחב במטרה להגיע לקהלי יעד נוספים. נשים שלא נחשפו אלינו עד היום ואשר השילוב של מקצועיות בתחום ההתאמה האישית של חזיות עם מותגים בינלאומיים מובילים, יעניין מאד".
עוד מסרה דפנה מור קופר: "הקמפיין נועד לחזק את האסטרטגיה של הרשת מראשיתה ועד היום, להיות המובילה בישראל בתחום החזיות, תוך התמקדות בנוחות, איכות ושירות. הבידול של רשת את "התאמה אישית לכל אישה" – הוא הדבר המנחה אותנו לכל אישה, לכל מידה ומבנה גוף וערכים אלו יובלטו בקמפיין החדש".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


