שיווק ופרסום

צפו: הבוזגלוס בקמפיין חדש, כמה כסף הושקע בו?

המשפחה הכי כובשת  על מסכי הטלוויזיה בקמפיין חדש המוערך במאות אלפי שקלים לשירות המשלוחים "תן ביס" לרגל יורו 2020 המתקיים בימים אלו. למה המשפחה מזמינה את הצופים לצלם את הארוחות שלהם? 
מערכת ice |  3
הבוזגלוס (צילום יחצ)
משפחת בוזגלו ("הבוזגלוס") הופיעה הבוקר (ראשון) בקמפיין חדש לשירות המשלוחים "תן ביס". הקמפיין מבית Debby&Ron, עלה השבוע לרגל אליפות אירופה בכדורגל, לה נותנת חסות החברה. במסגרת הקמפיין, הבוזגלוס, בני המשפחה המפורסמת ביותר בכדורגל הישראלי, מזמינים את המשתתפים לצלם את המנות שהזמינו מתן ביס, לתייג את החברה יחד עם האשטאג ותיוג ובכך להיכנס להגרלה בה כוכבי המשפחה יגיעו לביתם של הזוכים עם משלוחי מזון מפנקים ולצפייה משותפת במשחקים.
בקמפיין משתתפים אב המשפחה יעקב ואשתו חני; זוכה הישרדות VIP אסי ואשתו עדי; ואלמוג ואשתו נטליה. הקמפיין צפוי לעלות בעמודי האינסטגרם והפייסבוק של תן ביס ובעמודי האינסטגרם של כוכבי הבוזגלוס. מירן ומאור בוזגלו נעדרו מסיבה לא ברורה. כמו כן, הקמפיין  מוערך במאות אלפי שקלים.
חברת Just Eat Takeaway, שרכשה את תן ביס הישראלית בשנת 2018, היא אחת מנותנות החסות הרשמיות של משחקי היורו. חבילת החסויות כוללת, בין היתר, זכויות לחסויות שידור בכל רחבי אירופה, פרסום באצטדיון עצמו, וכן חוויות של ליווי ילדים על ידי שחקנים, כמו גם עשרות הזדמנויות ללקוחות להשיג כרטיסים. תן ביס חילקה עד כה ללקוחותיה 50 כרטיסים למשחקי היורו. הכרטיסים למשחקי הבתים, שמינית הגמר והגמר חולקו כחלק מהגרלה ללקוחות שהזמינו דרך תן ביס בסכום של מעל 200 שקלים.
לדברי רון שלי, שותף ומייסד בחברת Debby&Ron אמר כי: "משפחת בוזגלו היא הבחירה הטובה ביותר העונה על האתגר הגדול ביותר כל קמפיין דיגיטלי - השגת בולטות וזכירות ויצירת העדפה. החיבור והמפגש עם הלקוחות במרחב הפיזי מעצים את המהלך ומעמיק את החיבור של הלקוחות למותג".

קרדיטים:
מנכ"ל: גולן בר שלום
סמנכ"ל קריאייטיב: כפיר ראובני
תסריט: שחר פוקס ועידן בלום
ארט: שחר אייזיק
סופרווייזר: אביב מיכאלי
ניהול לקוח: מור קלדרון
חברת הפקה: TEAM STEFANSKY
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא נימאסו ?
    הצופה 06/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מישפחה מוזרה. מתפרנסים משטויות. מקריבים את שנותיהם .במקום למצוא עבודה אמיתית.
    סגור
  • 2.
    בוזגלו
    אבי 06/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אסי לך לך תעשה חמוצים ימליונר בצרות..מתי תבין שפרנסה זה משמיים ימטומטם..לא לקחת פרסים בחאווה מאנשים ועוד לשחק אותה ישר וסלב..ימפורסם של שקר
    סגור
  • 1.
    שאלה
    הבוזגלוס לנצח 06/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רק לי זה מפריע שמירן ומאור לא מופיעים שם?
    סגור