שיווק ופרסום

גוגל נלחמת בטיפולי ההמרה: יוצאת בקמפיין ענק ותרמה 4 מיליון דולר

עם חגיגות חודש הגאווה בעולם, ובכך שישראל היא שיאנית החיפושים בגוגל לטיפולי המרה, יוצאת ענקית התוכן בקמפיין ייחודי בארץ להעלאת המודעות נגד הטיפולים. מנכ"K גוגל ישראל, ברק רגב: "מהלך שיכול להציל נפשות רבות"
מערכת ice | 
ברק רגב גוגל ישראל (צילום יחצ)
ענקית הטכנולוגיה יוצאת בקמפיין נגד טיפולי ההמרה, בשיתוף פעולה עם האגודה למען הלהט"ב וארגון "חברותא" ויוצאים בקמפיין להעלאת המודעות לסכנות הטמונות בטיפולי ההמרה. בגוגל מציינים כי על פי Google Trends - ישראל הינה שיאנית העולם בחיפוש אחר טיפול ההמרה.
הקמפיין הממומן מגיע בזמן חודש הגאווה שנחגג בארץ ובעולם, בקמפיין של גוגל ישראל ברחבי הרשת. כאמור, לפי Google Trends, ישראל היא שיאנית עולם בחיפוש אחר טיפולי המרה (לצד קוסטה ריקה). בנוסף, תוצאות החיפוש החזויות למונח טיפולי המרה, המבוססות בין היתר על פופולריות החיפוש, מראות שלא מעט ישראלים מחפשים גם מחירים ומידת הצלחה של טיפולי המרה וטיפולים המיועדים לנשים. השאלות שהכי עניינו ישראלים: מהו טיפול המרה, האם הוא חוקי וכמה הוא עולה?
המהלך המשותף מורכב מסרטון להעלאת מודעות, שיקודם ברשתות החברתיות וצירוף של עמותת חברותא לתכנית Google Ad Grants, המאפשרת למלכ״רים לפרסם מודעות בתוצאות החיפוש של Google.com. כך המידע של ארגוני הגאווה יגיע ליותר משפחות ישראליות שמחפשות אחר מידע על הפרקטיקה המסוכנת. 
הסרטון נפתח במונחי חיפוש של הורה הדואג לבנו על רקע נטייתו המינית כמו ״מתי מתחילים לצאת עם בנות״ ״איך מתקנים ילד הומו״ ו״טיפולי המרה״. לאחר מכן מובאת העמדה של ההסתדרות הרפואית בישראל לפיה ״טיפולים לשינוי נטייה מינית אינם יעילים ועלולים להסב נזק נפשי כמו חרדה, דיכאון ואובדנות״. הסרטון מסתיים בקידום של קו הקשב והמרכז למאבק בהמרה המציעים אוזן קשבת וסיוע מקצועי ללהטב״ם ובני משפחותיהם.
בתחילת החודש, Google הכריזה על מספר יוזמות למען הקהילה הגאה, ביניהן: תרומה של ארבעה מיליון דולר לעמותות להט״ב ברחבי העולם, בדגש על קהילת הטרנס, בקידום הגנה משפטית ואספקת מזון, מחסה והכשרות מקצועיות. החברה הכריזה גם על סימון תאי שירותים ללא מגדר במפות גוגל ועל שליטה על הזיכרונות באפליקציית Google Photos שתסייע למשתמשים מקהילת הטרנס לבחור מתי להיחשף לתמונות מהעבר. 
ברק רגב, מנכ״ל Google בישראל ציין כי "Google תמיד הייתה בת ברית של הקהילה הגאה בארץ ובעולם. אני גאה במהלך שיצרנו עם האגודה וחברותא שיוכל להציל נפשות רבות. כל מי שיוצא מהארון, בין אם על רקע נטייה מינית או זהות מגדרית, צריך להתקבל באהבה וללא תנאים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה