שיווק ופרסום

סנדרה רינגלר משיקה קולקציה לקראת ט"ו באב בהשקעה של חצי מיליון שקל

רשת אימפרס משיקה קולקציית תכשיטי יהלומים חדשה לכבוד ט"ו באב בעיצובה של סנדרה רינגלר. הקמפיין בהשקעה של כחצי מיליון שקל.  מנכ"ל החברה: "ט"ו באב הוא אחד מהפיקים של המכירות לתכשיטים בחתך השנתי"
מערכת ice |  3
סנדרה ריגלר בקמפיין לאימפרס (צילום גיא כושי ויריב פיין)
רשת אימפרס משיקה בימים אלה קולקציית תכשיטי יהלומים חדשה לכבוד ט"ו באב בעיצובה של סנדרה רינגלר, הקולקציה כוללת מגוון של עגילים, טבעות ושרשראות זהב משובצים יהלומים ובנויה על טרנדים חדשים לקיץ 2021. ההשקה מוערכת בהשקעה של כחצי מיליון שקל.
בנוסף לכבוד ט"ו באב, תימכר ברשת אימפרס קולקציה רחבה של תכשיטים לגבר מבית המותג ITALGEM. זאת מתוך הבנה כי טו באב הוא חג בו הביקוש למתנה גם לה וגם לו גדל מאוד. בחברה ציינו כי חשוב לתת מענה באותה נקודה למתנות גם לגבר וגם לאשה. תכשיטי הגברים כוללים בקולקציה צמידים, שרשראות וטבעות במחיר. לטענת החברה, ט"ו באב נתפס בעיני הלקוח הישראלי כחג של "תשומת לב" ויחס הקניה שלו עומד על ממוצע של כ-1,200 שקל בקטגוריית התכשיטים. המתנות הפופולאריות בקטגוריית התכשיטים הם שרשראות עם תליונים משובצים יהלומים, עגילים וטבעות. זה החג היחידי בו קטגוריית מכירת הטבעות לא מובילה במכירות.
כאמור, הרשת תעלה בימים אלו בקמפיין פרסום רחב הכולל און ליין ואוף ליין בהשקעה של כ-500 אלף שקל. אלעד לוי, משנה למנכ"ל קבוצת רולטיים (חברת האם של רשת אימפרס) מסר כי: "טו באב הוא אחד 'מהפיקים' של המכירות לתכשיטים בחתך השנתי, בעשור האחרון המגמה הבולטת היא שאחוז המכירות לתכשיטי גברים עלה באופן משמעותי ומכאן אנו מבינים כי מגמת הקניה ההדדית בין בני הזוג עלתה. נושא של חווית הקניה הוא בחשיבות עליונה ומכאן יצאנו לשת"פ עם רשת "גולדה" , אחרי ששנה שעברה חגגנו את טוב באב בבית השנה רצינו להזמין את הלקוחות שלנו לבילוי כמתנה מאיתנו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עוד אחת שכבר מאוסה, מיצתה כבר את
    מעכה 07/2021/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הטלויזיה.
    סגור
  • 2.
    סנדרה
    רות בר 07/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סנדרה ושרה דומות בהכל זוג מטומטמות בלונדיניות אותה תסרוקת אותו הצבע..זוג בהמות ברמות על. ח.ח.ח
    סגור
  • 1.
    סנדרה ריגלר
    נטו 07/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לך דוגמנית פנויה למידות גדולות בקיסריה שסיימה את החל"ת,
    סגור