שיווק ופרסום

מלי לוי נבחרה להוביל קמפיין לשואבי אבק, כמה תרוויח?

הדוגמנית ואשת העסקים מלי לוי נבחרה להוביל את קמפיין חברת dreame בהשקעה של כ-2 מיליון שקל, שיעלה בפריסה ארצית, בטלוויזיה ודיגיטל. הכוכבת המפתיעה שתככב לצידה: הבת המשותפת שלה ושל כדורגלן העבר שמעון גרשון
כפיר אדר | 
מלי לוי (צילום גב)
השחקנית, הדוגמנית ואשת העסקים מלי לוי נבחרה להוביל את קמפיין שואבי האבק של חברת dreame, כאשר מי שתככב לצד לוי בקמפיין היא לא אחרת מאשר היאלי גרשון, הבת של מלי לוי ושמעון גרשון, בקמפיין הושקעו כ-2 מיליון שקל, כאשר לוי צפויה לגרוף מאות אלפי שקלים.
חברת שואבי האבק dreame  אשר פרצה לשוק בשנה האחרונה ורשמה עליות של עשרות אחוזים במכירות הודות למוצר איכותי, בעל מפרט עשיר, מעוצב ונוח, משיקה בימים אלה קמפיין תדמיתי באמצעות משרד הפרסום ברודה קפלן. בקמפיין, לוי מגלמת את עצמה בתפקיד קומי שבו היא וילדיה ממחישים את עוצמת השאיבה של dreame  כשלוי מגיעה הביתה והילדים עסוקים במכשירים הניידים ומתעלמים מקיומה בזכות העוצמה של הdreame  היא שואבת אותם אליה...
הקמפיין, בהשקעה של 2 מיליון שקלים, בו תקבל הפרזנטורית החדשה שכר של מאות אלפי שקלים, יעלה בפריסה ארצית, בטלוויזיה ודיגיטל. התפקיד של מלי לוי כפי שכבר עשתה בפרסומות קודמות, יהיה קומי ובפרסומת בחרה לוי לשתף את הבת הפרטית שלה היאלי גרשון .
דניאל אלבז מבעלי חברת קריסטלינו יבואנית dreame  בישראל: "מלי לוי היא הבחירה האידאלית עבור המותג ואנחנו מאוד נרגשים על שיתוף הפעולה, שילובה של מלי כחלק מהאסטרטגיה הפרסומית של dreame  ממשיכה את מיקוד החברה ששמה לעצמה כמטרה להיות צעד אחד קדימה באיכות, חדשנות, ויצירת פתרונות טכנולוגיים חכמים שמטרתם היא להעניק מוצר מושלם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה