שיווק ופרסום

מאפה נאמן משיקה קמפיין דיגיטלי חדש לקראת החגים

רשת בתי הקפה והמאפיות "מאפה נאמן" שנוסדה בירושלים ב-1944 ומונה כ-45 סניפים ברחבי הארץ, יוצאת בקמפיין חדש לקראת תקופת החגים הקרבה בהובלת ביתו של מייסד הרשת
מערכת ice | 
מאפה נאמן (צילום דותן שאול)
החגים עוד רגע כאן ושולחן החג יתמלא בשלל עוגות ומאפים מתוקים כדבש. רשת "מאפה נאמן" יוצאת בקמפיין חדש ומתוק במיוחד לקראת חגי תשרי בכיכובה של מימי נאמן שייך, בתו של מייסד הרשת, ויעלה באתרים מובילים ובפלטפורמות הדיגטליות בדגש על טיק-טוק וreels, בהשקעה של רבע מיליון שקלים.
הקמפיין יכלול מתכונים לעוגות הכי נמכרות ברשת, לצד סרטונים הומוריסטים הממחישים את עד כמה הישראלים באמת אוהבים דבש ועד כמה הדבש מאפיין את ראש השנה מעבר לשילוב עם התפוח בשולחן החג ונמצא בכל בית בישראל בכל ימות השנה.
בנוסף, הקמפיין יחשוף את קולקציית העוגות החדשות של "מאפה נאמן" לחגים, לרבות עוגות הדבש החדשות של החברה, הנעשות בעבודת יד ומציגות שילוב טעמים מסקרן במיוחד כמו דובוש דבש, פררו רושה, עקיצת הדבורה ועוד. הקולקציה, המתאימה לאירוח במהלך כל ימי החגים, כוללת מבחר רחב של עוגות פרווה לשומרי הכשרות.  הלקוחות יוכלו למצוא גם מארזי חג מפנקים מקולקציית העוגות האיכותיות ברשת. רשת מאפה נאמן מונה כיום כ- 45 סניפים בפריסה ארצית נרחבת.
מימי נאמן שייך מסרה, ״דבש הינו כוכב במטבח הישראלי בכל ימות השנה ולכן ראינו לנכון להשתמש בפלטפורמות הדיגיטליות והאפליקציות המובילות כדי להוביל את קמפיין החגים של החברה. אני מתרגשת להשיק את הקמפיין שחושף את קולקציות החגים ועשירה בטעמים ובשילובים מפתיעים במיוחד. לצד עוגות הדבש הקלאסיות, ניתן למצוא עוגות דבש בשילוב שקדים לבנים, קרם שוקולד לבן, שוקולד חלב ואגוזי לוז, קרמל שקדים, טורט וניל וקרם פטיסייר לצד מאפינס תפוחים ועוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה