שיווק ופרסום

רותם כהן מארח את עדן סבן בקמפיין ל-ACE

רותם כהן מארח את עדן סבן בפרסומת נוספת לקבוצת ACE בסט צבעוני ופופ אפי, עלות  ההפקה מוערכת במאות אלפי שקלים. הפרזנטור רותם כהן: "צילומי קמפיין חדש ומרגש שאני מאוד מתחבר לקונספט שלו ברוח ימים אלו"
מערכת ice | 
רותם כהן ועדן סבן (צילום יח"צ)
הזמר רותם כהן, פרזנטור רשת ACE, הגיע לפני יומיים (ראשון) לסט הצילומים לצילומי הקמפיין החדש של הרשת.  לסט הצבעוני וה"פופ אפי" הצטרפה גם בת הזוג, שי שגיא, שחגגה אתו גם את יציאת השיר החדש.
על הסט הצבעוני וה"פופ אפי" שנבנה במיוחד, התכנסו לא רק רותם כהן הפרזנטור שאירח את עדן סבן, אלא לצילומים הגיעה גם שי שגיא, בת הזוג של כהן כבר 9 חודשים. כהן מצידו זרם עם הקונספט והשוויץ באישה שאיתו. צילומי הקמפיין שמצולם לאחר שנה וחצי של קורונה, מתמקד בהשלכות של תקופת הקורונה על כולנו, כולל הצורך שלנו "להשוויץ" ברשתות החברתיות אך הפעם,  דווקא בדברים הקטנים שמשמחים אותנו (אפיית חלה, צביעת מדף, הוספת פריט עיצוב חדש לבית ועוד).
רותם כהן התייחס ואמר כי: "הטיימינג שבו נערכו צילומי הקמפיין לצד השקת שיר חדש, ללא ספק מרגש מבחינתי.  מדובר בחגיגה כפולה הן של צילומי קמפיין חדש ומרגש שאני מאוד מתחבר לקונספט שלו ברוח ימים אלו וכמובן ההתרגשות שכרוכה בהשקת שיר חדש."
יפעת טולדו סמנכ"לית שיווק ACE, אמרה: "אחרי שנה וחצי של מגפת קורונה, אנחנו יוצאים לקראת ראש השנה, בקמפיין שמביא איתו רוח חדשה של שמחה ואופטימיות. תחת הכותרת 'ACE  שויץ', הפרזנטור שלנו, הזמר רותם כהן,  מעביר באופן הומוריסטי וצבעוני את המסר שמותר לכל אחד מאיתנו, לחגוג את השמחות הקטנות היומיומיות  ולהשוויץ בהם. בהפקת הקמפיין בו הושקעו כ-מאות אלפי שקלים, נבנה  סט 'פופאפי' צבעוני ואינסטגרמי ומככבים בו כאמור, רותם כהן ולצידו הדוגמנית והשחקנית עדן סבן.
בשנה וחצי האחרונות שאופיינו בשינוי בהרגלי הצריכה שהובילו אותנו להיעזר יותר באונליין לצד הפיזי, זיהינו שאנשים למדו לעשות הרבה דברים בעצמם בבית. הקמפיין  לוקח  את המגמה הזו צעד אחד קדימה ומעביר לכולם את המסר  שבין אם מדובר במנת אוכל טובה שבישלתם, עציץ חדש שרכשתם, מדף שצבעתם לבד -  תיהנו מזה, תחגגו ותשוויצו במה שעושה לכם טוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה