כסף וצרכנות

הזמר רותם כהן חושף: אלה מטבעות הקריפטו שברשותי

הזמר רותם כהן נחשף למטבעות הקריפטו לפני כשנה וחצי לאחר הרבה זמן פנוי בתקופת הסגר. בריאיון ל-ice. הזמר מספר על הביקורת שלו על הדור החדש שמתבטא בשירו "לב על חביתה" ועל השקעתו בקריפטו: "הדור החדש של הכסף"
אביחי דלאל |  6
הזמר רותם כהן (צילום רונן פדידה)
הזמר רותם כהן הוציא אתמול (ראשון) את שירו החדש "לב על חביתה", במהלך הקליפ המאוייר נצפו דמויות מעניינות וכוכבות לא אופייניות לקליפים הישראלים: מטבעות הקריפטו. במהלך הקליפ הייתה דמות של בחורה ששמה משקפי שמש שהעדשות שלהם מטבעות ויצ'יין ועוד דמות גברית שראשה ביטקוין.
בריאיון לאתר ice, הזמר סיפר למה הוא בחר להכניס את המטבעות הקריפטוגרפיים לקליפ, באיזה מטבעות הוא מחזיק ואיך הוא נכנס לשוק הקריפטו, כהן מספר גם על הביקורת שהייתה בשיר.  
"האמת הוא כוכב חדש לי מהשנה וקצת האחרונים שהיה לי זמן פנוי בעקבות המצב, אז התפניתי לזה" הסביר כהן על הקשר שלו למטבעות הקריפטו "קרני אחותי חשפה אותי למאורע המרגש הזה וככה זה התחיל אז אני די חדש אבל עם הפנים לשם, לומד כל הזמן".
"זה לא הגיע ממקום של השלמת הכנסה בתקופת הקורונה, אלא זה בא מתוך זמן פנוי ויכולת להשקיע" סיפר כהן וכשנשאל על המטבעות בהם מחזיק "יש לי ביטקוין,  VET (ויצ'יין), טטה, בייננס קוין, באדג'ר, לא יותר מדי משתולל, אני משתדל בכל פעם להכיר מטבעות  חדשים ולא להתפזר על מאתיים מטבעות שונים".
הביטקוין רק היום עבר את רף ה-50 אלף דולר לאחר שלושה חודשים, הוויצ'יין נמצא בשער של 0.13 דולר, הטטה שנחשב לאחד המטבעות החזקים בשוק נמצא היום בשער של 7.62 דולר, הבייננס קוין הגיע היום לשיא של תקופה כשהוא בשער של 500 דולר והבאדג'ר בשער של 25.096 דולר.
אז למה להכניס את המטבעות האלה לקליפ? הזמר, שגם כתב את השיר יחד עם המפיק המוזיקלי סתיו בגר, הסביר "השיר מדבר על זה שאני נותן לה את הלב והיא רוצה רק כסף ומבחינתי הכסף החדש זה זה, זה הדור החדש של הכסף".
השיר עצמו מוסיף ביקורת בין היתר על הרשתות החברתיות והחומריות שנוצרה, על כך הוסיף: "אני יוצר במהות שלי, אני יוצר בשירים שלי וכל מה שאני חושב  וכותב זה כל מה שאני חווה, מרגש או נטרף מהם  ובהחלט יש לי ביקורת ואני חושב שכולנו חווים את התחושה הזו לפחות פעם בחיים שאתה רוצה לתת משהו או לקבל משהו והצד השני לא  איתך, יש לי ביקורת אבל ביקורת בונה".
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אתריום
    איש 08/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פספסתם שיש גם סמל של אתריום בסוף הסרטון (על החלמון של הביצה)
    סגור
  • 5.
    קריפטו זה בהחלט העתי
    קריפטו זה בהחלט העתי 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כיף לראות זמרים שמשקיעים בעתיד
    סגור
  • 4.
    באמת
    אעלק 08/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זמר נו באמת ...
    סגור
  • 3.
    ידיעה מרעישה.
    חיים 08/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ולמה זה בדיוק צריך לעניין את הקוראים?? לכל פלוץ של איזשהו "ידוען" מיד עושים כתבה. לכתבה הבאה תראיינו אותו על איזה סוג תחתונים הוא לובש...
    סגור
  • 2.
    שיר חדש חחח...גנב חלקים מהשיר של j balvin -tranquila (ל"ת)
    עודד 08/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    בשנה הבאה יגלה את שוק ההון
    הולך אחורה 08/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אוסף אמירות שאפשר להבין קק תחת השפעה. אהבה, חביתה, ביטקוין, קורונה, בגר, איזה טושטוש יא ווראדי.
    סגור