כסף וצרכנות

הביטקוין בשיא של 3 חודשים, מומחי הקריפטו: "נכס לגיטימי"

לראשונה מאז חודש מאי, המטבע הדיגיטלי הבכיר חצה את רף 50 אלף דולר בזכות עלייה של 2.34% במהלך 24 השעות האחרונות, שי דתיקה מנכ"ל INX: "עדים להפיכתו של הביטקוין ושל נכסים דיגיטליים, לנכס לגיטימי בסל ההשקעות של פרטיים, חברות ציבוריות וקרנות חסכון לסוגיהן", אבי סלמה: "מראה איתנות"
כפיר אדר |  1
קריפטו (צילום pixabay)
אחרי שלושה חודשים בהם לא הצליח לחצות את רף 50 אלף הדולר, הבוקר (שני) שווי הביטקוין עלה לראשונה מאז מאי ל-50,271 דולר, בזכות עלייה של 2.34% ב-24 השעות האחרונות, כאשר שווי השוק שלו שוב מתקרב לטריליון דולר ועומד עתה על 9.44 מיליארד דולר בסך הכל.
עבור מטבע הקריפטו הבכיר, מדובר בחצייה של רף אותו קיוו המשקיעים לחצות אחרי צניחה מטורפת שהחלה לפני כ-4 חודשים מכ-65 אלף דולר למטבע, ל-29 אלך דולר בלבד, שהיה נקודת השפל, אך בשלושת החודשים האחרונים המטבע טיפס ב-40% בחזרה לרף המטורף.
שי דתיקה מייסד ומנכ"ל חברת הקריפטו  INX מדגיש: "אנו עדים להפיכתו של הביטקוין ושל נכסים דיגיטליים, לנכס לגיטימי בסל ההשקעות של פרטיים, חברות ציבוריות וקרנות חסכון לסוגיהן. כל זאת במקביל, להכרה הרגולטורית בעולם לתחום מחד, והוצאה מחוץ לחוק פעילויות בתחום שאינן תחת רישוי ואסדרה מאידך".
"מחזורי המסחר והרווחים של חברות ציבוריות בתחום, עולים בעשרות ומאות אחוזים בשנה ומצד שני אנו רואים את הרגולטור משית קנסות על מי שאינו פועל תחת רישוי (ביטמקס 100 M$ פולינקס 10M$,  הכרזה כי מטבעות מסויים הם ני"ע ולכן אופן המכירה והמסחר שלהם חייב להיות תחת בורסאות לגיטימיות כמו INX). יחד עם זאת, צריך לזכור שמדובר בשוק תנודתי מאוד, ויכולות להיות ירידות חדות ומימושי רווחים".
עוד מוסיף דתיקה: "אימוץ טכנולוגיית הבלוקצ'יין ויישומה על ידי רגולטורים מובילים בעולם (רשות ניירות הערך האמריקאית (SEC) מעניקה גושפנקא כי הביטקוין, מטבעות וני"ע דיגיטליים, כאן בשביל להישאר. ומה לגבי הספקנים? אני שמח לשמוע דעות ומגוונות, במקרה הזה, לדעתי, הם ימשיכו ויביטו מבחוץ על העתיד בהתהוות".
 
אבי סלמה
מנכ"ל הנציגות הישראלית של Hyposwiss  מדגיש: "ככל שהשוק יקבל את הבנתם של הגורמים המובילים בו - בהם מוסדיים וחברות ענק.  כך הביטקוין יתקדם להיות הזהב החדש. וזאת על אף שלאורך זמן ובאופן עקבי פועלים כנגדו כוחות רבים, החל מרגולטרים ברחבי העולם ועד לממשלת סין – עדיין הוא מראה איתנות ולא צריך להתרגש מהתנודתיות אשר מאפיינת אותו מאז תחילת דרכו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דארקנט שיט (ל"ת)
    שווה אפס 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור