מדדים ומחקרים

הקריפטו היומי: ביננס מזנק בענק – ועדיין מפסיד למתחרה

המטבע של בורסת המסחר עלה בכמעט 10% ביממה האחרונה, והגיע לשווי הגבוה ביותר שלו מאז השיא של חודש מאי. אבל מטבע אחר הצליח לעקוף אותו בסיבוב
מערכת ice | 
קריפטו (צילום freepik)
יום חיובי מאוד לשוק הקריפטו: כל המטבעות המרכזיים עלו בתחילת השבוע באופן ניכר, כאשר מי שהוביל, לפחות לכאורה, היה ביננס קוין, שזינק בשיעור של לא פחות מ-9.45% לשווי של 498 דולר – הפעם הראשונה מאז אמצע מאי ששווי המטבע קרוב ל-500 דולר.
אבל המנצח הגדול הוא כנראה דווקא קרדאנו, שעלה בשיעור מעט נמוך יותר, של 8.75% לשווי של 2.82 דולר, אך בניגוד לביננס קוין, אצלו לא מדובר בעלייה שמקרבת אותו לשיא שלו במאי – אלא מרחיקה אותו, בכיוון מעלה. לשם השוואה, ביום השיא של המטבע ברבעון השני, 16 במאי, הוא הגיע ל-2.42 דולר, שער שכעת הוא נמצא כ-16.5% מעליו, והוא אחד המטבעות היחידים שהצליחו לשבור את השיאים של הרבעון השני. העלייה המטאורית הזו העלתה את שווי השוק הכולל של קרדאנו לסף 91 מיליארד הדולר, והוא מתייצב בבטחה במקום השלישי בשוק, אחרי שני המטבעות הוותיקים את'ריום, שבו הוא נועד להתחרות, וביטקוין.
אגב המטבעות הוותיקים, אלה עלו במעט פחות משלושה אחוזים כל אחד: ביטקוין רשם עלייה של 2.61% לשווי של 50,411 דולר, ואילו את'ריום עלה ב-2.76% לשווי של 3,343 דולר. מטבע נוסף שעלה בשיעור דומה הוא ריפל, שוויו עלה ב-2.82% ל-1.28 דולר.
דוג'קוין עלה ביממה האחרונה בשיעור של 4.82% לשווי של 32 סנט, ומתקרב לשבור את השיא הקודם שלו מהשבוע שעבר – 35 סנט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה