שיווק ופרסום

כך מטבעות הקריפטו ייכנסו למיינסטרים בטלוויזיה

מטבעות הקריפטו בקרוב על מסכי הטלוויזיה, עם ההסכם בין קבוצת קשת לבית ההשקעות לניהול נכסים דיגיטליים, סילבר קסטל, שיוביל לחשיפת ענק לציבור הישראלי שעוד לא הכיר את הביטקוין וחבריו
מערכת ice | 
ויקטור וקרט, אלי מיזרוח (צילום רונן אקרמן, אוסנת ניר, Magma Images)
על מסכי קשת בקרוב: מדיה ופרסומות הקשורות לעולמות הקריפטו, וזאת לאחר שחברת סילבר קסטל, בית ההשקעות הראשון בישראל לניהול נכסים דיגיטיליים, דיווחה על מהלך עסקי עם קבוצת קשת.
מה כולל ההסכם? סילבר קסטל שהוקמה לפני שלוש שנים על ידי אלי מזרוח, צבי זיו וגבי רביד, תקבל חשיפת מדיה בקשת 12 ובאתרי הדיגיטל של הקבוצה, תמורת 5% מהון המניות המונפק של החברה. המהלך הובל על ידי גרייט דיגיטל פרטנרס המנהלת את השיווק והפרסום של סילבר קסטל וזאת אל מול קשת החזקות, זרוע של קשת בניהולו של ויקטור וקרט. השקעה זו, יש לציין, מתווספת לפורטפוליו החברות של קשת החזקות.
המודל העסקי החדש של קשת הגיע בעקבות בעיות תקציב ויצר מצב בו הקבוצה משקיעה בחברות כאשר כלל העסקה או חלקה מגיע בתמורה לזמן אוויר, ועל ידי כך גם החברות מרוויחות מחשיפה בערוץ החזק.
המשמעות של העסקה על סילבר קסטל היא למעשה חשיפת ענק למטבעות הקריפטו, ובעיקר הביטקוין, לקהל הישראלי במדיה החזקה בישראל. כמובן שהפרסום יהיה עבור בית ההשקעות שמציע השקעות בנכסים דיגיטליים עבור משקיעים כשירים ומוסדיים, אך בו זמנית גם הציבור הישראלי ייחשף למטבעות הדיגיטליים שמשגעים את העולם.
במסגרת ההסכם בין סילבר קסטל לקשת החזקות, נקבע מנגנון התשלום והתמורה במניות, שיהיה תלוי בשווי החברה לאחר המיזוג. סילבר קסטל הודיעה לפני שבוע וחצי על כניסה לבורסה דרך מיזוג עם השלד הבורסאי ICB ולאחרונה אף דיווחה על כך שקיבלה את אישור הבורסה לרשום למסחר ב-TASEUP  אג"ח צמוד ביטקוין לראשונה בישראל.
אלי מיזרוח, מנכ"ל סילבר קסטל מסר כי "ההסכם עם קשת הוא הבעת אמון עצומה בסילבר קסטל ובעולם הקריפטו בכלל. יחד נוכל לקדם את תחום הנכסים הדיגיטליים כמו גם את המטבע הדיגיטלי הנפוץ בעולם ולקחת חלק בשינוי שחברות רבות, כמו פיי פאל ואחרות, כבר שותפות לו. המהלך האסטרטגי עם קשת, גוף התקשורת המוביל בישראל, מצטרף לשורת פעולות שאנו מבצעים במטרה להוביל את שוק הקריפטו ולהנגיש מטבעות דיגיטליים לציבור הרחב, בדומה לאג"ח צמוד ביטקוין שאושר על ידי הבורסה לפני מספר שבועות שיפתח את הרצף המוסדי לראשונה לביטקוין".
מקשת החזקות נמסר: "שני פרמטרים מרכזיים לצורך קבלת החלטות ההשקעה שלנו הן שוק אטרקטיבי וצומח והון אנושי מובחר. אין לנו ספק בדבר העניין והאטרקטיביות של שוק המטבעות הדיגיטליים ועוד יותר לגבי ההון האנושי של סילבר קסטל בהובלתו של אלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה