שיווק ופרסום

להיט יום ההולדת של איתי לוי: פרסומת השבוע

BUYME הוציאו השבוע קמפיין חדש בדמות קליפ יום הולדת בכיכובו של איתי לוי ובהשתתפות נבחרת שגרירי המותג. כל הסיפורים המעניינים מבניית המהלך של משרד הפרסום Peach content
שירה יום טוב |  1
איתי לוי (צילום לורין קשרי)
מאחורי הלהיט החדש של איתי לוי שעומד להיכנס לכל מסיבת יום הולדת בתקופה הקרובה עומד קמפיין של פלטפורמת כרטיסי המתנה בהשתתפות נבחרת השגרירים שלהם שכוללת את איתי לוי, מאיה ורטהיימר, ליאל אלי, יובל בן נריה, לירן כוהנר, מעיין אדם, עידו גרינברג, גיא הוכמן וקרן שחם. את השיר כתבו והלחינו דולב רם, פן חזות ורון ביטון, קצת מאחורי הקלעים של ה'ערב טיל'.
דבר המשרד 
כשיצאנו לדרך עם BUYME , חיברנו בין 10 שגרירים שתפקידם להפיץ אושר סביב תמת ימי הולדת למהלך שנתי אסטרטגי. כשהבנו שאין שיר יום הולדת עדכני בישראל, הבנו שזהו שפיץ המהלך והרמנו את הכפפה יחד עם BUYME ואיתי לוי , בחיבור לדולי ופן, ויצרנו את הלהיט החדש של ימי ההולדת בישראל – "יש לי יום הולדת". בקליפ יצרנו מסיבת יום הולדת תוך שימוש בכל נבחרת השגרירים של BUYME – ויצרנו את המנון יום הולדת חדש בישראל.
המטרה שלנו עם  BUYME בשיר הזה, זה לנכס דרך תוכן ערך אמיתי לקהל דרך מוזיקה מקורית וכבוד לאמן ובכך לחזק את המותג באמצעותו.  למעשה, ביימי בשיתוף איתי והנבחרת, מעניקים לישראל ערך אמיתי מלבד מתנות, שיר יום הולדת חדש. כל זאת מתוך המחשבה שביימי כמותג רוצים לתת ערך אמיתי לימי הולדת. ואין כמו מוזיקה להרים כל חגיגה.
סיפור מבניית הקמפיין 
הייתה על הסט התערבות שאיתי כל הזמן מזמין אותם הביתה אבל הם לא באמת מקבלים הזמנה... בשבוע של עליית הקליפ איתי הרים את הכפפה והחליט להזמין את כל הנבחרת לצפייה אצלו
האתגר או הפיצוח הכי גדול בפרוייקט?
האתגר הכי גדול היה מצד אחד לייצר להיט יום הולדת שמקשר בין איתי לוי, מספר לא מבוטל של שגרירים מוכרים מאוד שיקבלו ביטוי, וגם לשזור את החיבור האמיתי למותג – דרך ערכים ודרך נראות כמו הצגת הממשק של BUYME בצורה מקורית, מעניינת וככזו שמראה שימושיות ונראות של המותג.
 משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
המשפט מתוך השיר "הולך להיות פה ערב טיל" היה המשפט שכל הזמן שרנו במהלך הצילומים כהתייחסות גם לשיר וגם לערב ההפקה עצמה ולערב ההשקה של השיר.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
כשראינו את התוצר – אנחנו, BUYME, איתי, השגרירים –  מצפייה \ האזנה ראשונה הבינו שיש לנו פה להיט, שהצלחנו לייצר קליפ שהוא מדויק ונכון לכל הצדדים – נכון ל BUYME כמותג, מרים לאיתי כזמר המוביל בישראל, ומכבד וחוויתי לכל חברי נבחרת השגרירים של BUYME.


דבר הבמאים (עומר טובי ורן פינקלשטיין)
מהרגע הראשון ששמענו את השיר הבנו שלפני הכל חשוב שהוא ישדר כיף טהור ויהווה מרחב אורגני ואותנטי לכל הטאלנטים הרבים שישתתפו בו. לקחנו את הקלישאות צעד אחד קדימה ויצרנו אווירה שגם הצליחה לתת מקום לנבחרת של BUYME כקבוצה וגם הציגה כל אחד כדמות בפני עצמה. שמנו דגש רחב על הארט, בפרספקטיבה ריאליסטית יותר, כדי לגרום לקליפ לשדר את האווירה הרצויה ולתת אמינות של חגיגה מטורפת כמו שאיתי מארגן בביתו באופן קבוע בחיים האמיתיים.
קרדיטים 
בימוי : עומר טובי, רן פינקלשטיין
הפקה, עריכה ואסטרטגיה : Peach-Content We Like
 Peach מנכ"ל: אייל סעדה
סמנכל תפעול ולקוחות: צבי פלוטניצקי
סמנכ"ל פיתוח עסקי: שראל דניר
 סמנכ"ל קריאייטיב והפקה: פרץ מרקיש
מפיקה ראשית: עינת שיינר
מפיקת פוסט: עמליה הוכמן
עריכה: ניצן רוטשילד
ניהול לקוח: נסי בכר, רחל ויינר
מפיק בפועל: אלי שרם
 סט דרסר/ארט דיירקטור: יעל מיטרני
צלם ראשי: מישה קמינסקי
קלידים ותכנותים: דולב רם ופן חזות
קלידים נוספים: עדן שלו, איציק פיליבה
כינורות אוריינטאלים: אור חיים כהן
גיטרות: עידן שניאור
 מיקס: מאיר ״ביגי״ עמר, דולב רם ופן חזות
 מאסטרינג: איציק פיליבה
קרדיטים LEADERS (LDRS GROUP)
יונתן עראמי - מנכ"ל ובעלים LEADERS
לירן אהרוני - סמנכ"ל קריאייטיב ונבחרות
 לורין קשרי - מנהלת לקוחות
קרדיטים BUYME:
מנכ"ל: תומר כהן
סמנכ"ל איקומרס: דרור בלומנטל
מנהלת תוכן וסושיאל: גל צחור
מנהלת מותג: שחר אלון
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    Thank love for you baby
    טופז אדדה 08/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Wow!!!
    סגור