שיווק ופרסום

מוטי בן משה עושה מייקאובר ל'נעמן גרופ'

לאור הרחבת הפעילות הקמעונאית של נעמן גרופ וכוונת החברה להמשיך ולפתח פעילות סינרגטית, מעבר לתחומי המטבח ועיצוב הבית, מתאימה הקבוצה את שמה למתכונת הפעילות החדשה ותיקרא מעתה 'אקסטרה ריטייל'
כפיר אדר |  1
מוטי בן משה (צילום אניה בוכמן)
דודי כהן מנכ"ל אקסטרה ריטייל ומוטי בן משה הבעלים חושפים: לאור הרחבת הפעילות הקמעונאית של נעמן גרופ מתאימה הקבוצה את שמה למתכונת הפעילות החדשה ותיקרא מעתה 'אקסטרה ריטייל'.
נעמן גרופ מיישמת בשנים האחרונות אסטרטגיית צמיחה מואצת ומרחיבה מאוד את פעילותה הקמעונאית. כך, בנוסף למותג המוביל בעולם הבישול והאירוח נעמן ו-ורדינון - המותג המוביל בתחום אופנת הבית, ב-2019 רכשה נעמן גרופ את חברת צוקר, המייבאת ומשווקת כלים וציוד למטבח המקצועי, את השליטה ברשת עיצוב הבית הום סטייל - שהיא היבואנית והסיטונאית הגדולה בארץ לכלי מיטה ווילונות ובעלת רשת חנויות לממכר טקסטיל לבית.
בעיצומה של מגפת הקורונה רכשה נעמן גרופ את מותג הלאנז'רי היוקרתי בוניטה דה מאס, שלתוכו היא מיזגה גם את חברת קורל מודל, המייצרת ומשווקת מותגים פרטיים ייחודיים כגון בגדי הים בננה, SIS, מותג ההלבשה פנאיTEHABAD , לרשתות מובילות בשוק הישראלי וביניהן: המשביר לצרכן, H&O ועוד.
דודי כהן מנכ"ל אקסטרה ריטייל, ציין: "שינוי השם מבטא את מימוש אסטרטגיית הגיוון וההרחבה של הפורטפוליו העסקי שלנו. הודות למיומנויות שפיתחה הקבוצה ואיתנותה הפיננסית תמשיך 'אקסטרה ריטייל' לבחון כל העת פעילויות קמעונאיות נוספות מהן יוכלו ליהנות לקוחותינו בכלל וחברי מועדון הלקוחות החדש שלנו – NV CLUB – בפרט".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה חירטוט, וואראדי. (ל"ת)
    איזבל 08/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור