שיווק ופרסום

נועה קירל וסטפן לגר מובילים קמפיין חדש נגד עישון

קמפיין חדש הושק השבוע עם שורה של כוכבי רשת ואמנים. מטרת המהלך לחזק בני נוער להתרחק מתופעת העישון שגורמת לנזקים רבים ופוגעת בבריאות
מערכת ice | 
יש לי say (צילום שי פרנקו)
שורה של אמנים מהשורה הראשונה התגייסו למהלך חדשני נגד עישון שיצא בקליפ שמדבר אל הנוער ומחזק את המאבק בעישון בקרב צעירים. הגישה שנבחרה להוביל את הקמפיין מעצימה את הקהל הצעיר ונותנת לו את הכוח והעידוד להגיד "לא!" לעישון.
במרכז המהלך הייחודי נגד עישון, הופק שיר בביצוע כוכבי המוסיקה והרשת הגדולים בישראל, אותו כתב רון ביטון. השיר עוסק בכיכולת להגיד "לא!" ולבטא את ה-"SAY" האישי שלך, גם כשמדובר בעישון. את השיר ילווה קליפ אינטראקטיבי, שיופץ ברשתות החברתיות ובערוצי הטלוויזיה ואתגר טיקטוק ייעודי. השיר ילווה גם בקמפיין טלוויזיוני וקמפיין שילוט חוצות הפונה לקהל הצעירים ובני הנוער.
מאחורי המהלך עומדת קרן תובענות ייצוגיות הפועלת במטרה לחלק כספים שנפסקו כסעד בתובענות ייצוגיות לטובת מטרות ציבוריות בהתאם להחלטות בתי המשפט. הקרן פועלת לקדם פרויקטים ומיזמים לטובת הציבור במגוון נושאים ובכללם: רווחה, בריאות, חינוך, צרכנות, הגנת הסביבה ועוד. הקרן מקדמת מיזמים ייחודיים, בעלי ערך, שישרתו את הציבור תוך יצירת אימפקט משמעותי. כחלק מהקמפיין הקרן משתפת פעולה עם משרד הבריאות ועם צה"ל על מנת לפנות גם לחיילים, שרבים מהם נחשפים לעישון לראשונה במהלך השירות הצבאי, ומבקשת להעביר גם להם את המסר החשוב של אי העישון. 
נתוני משרד הבריאות מצביעים על כך שמדי שנה מתים בישראל 8,000 איש מתים מנזקי עישון. מחקרים שנעשו בעולם, מראים כי העישון מקצר את תוחלת החיים ב-10 שנים לפחות. הבעיה הופכת מדאיגה יותר כשבני נוער רבים נוטים להשתמש בסיגריות אלקטרוניות מבלי להבין שגם הן גורמות להתמכרות ולנזקים בריאותיים משמעותיים. כל זאת כשדווקא בתקופת הקורונה, צעירים רבים יותר החלו לעשן. מחקרים מלמדים שבני נוער מעשנים כדי להיראות "מקובלים" וחזקים, וכדי לנסות משהו חדש. בנוסף, עולה שבני נוער מעשנים בעיקר עם חברים, מחוץ לבית. מטרת הקמפיין היא להיאבק בתופעה ולחזק את בני הנוער להימנע משימוש במוצרי עישון שעלולים להזיק לבריאותם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה