שיווק ופרסום

אלו הפרסומות המשפיעות ביותר בחברה הערבית

דירוג הפרסומות המשפיעות ביותר בחברה הערבית לחודש ספטמבר על פי סקר מיוחד שנערך בקרב גולשי אתר Panet וצופי הלא TV בשיתוף ice
מערכת ice | 
פרסומות בערבית (צילום יחצ)
סקר שנערך ע"י קבוצת התקשורת Panet Group בקרב גולשי אתר Panet וצופי הלא TV ובשיתוף אתר ice מדרג את הפרסומות האהובות והמשפיעות ביותר בישראל בחברה הערבית, כאשר על פי הנתונים, ביג סייל במקום הראשון בחודש השני ברציפות.
הנתונים עולים מדירוג הצופים מבין הפרסומות שעלו לשידור בחודש ספטמבר בערוץ הטלוויזיה הערבי. אל המקום השני הגיעה הפרסומת לעידוד חיסוני קורונה בקרב בני נוער ובמקום השלישי חתונות בתקופת הקורונה.
 
הפרסומת המנצחת החודש השני ברציפות כאמור הפרסומת על המבצעים של "ביג סייל" בקיבוץ מזרע שבעמק יזרעאל. הפרסומת הציגה את שלל המבצעים שנערכו למוצרים המובילים: מזגנים, תנורים, מקררים, טלוויזיות ועוד.
למקום השני הגיעה פרסומת חדשה של משרד הבריאות, שממליצה לחסן ילדים מעל גיל 12 וקורא להורים לצאת ולחסן את הילדים כדי לשמור עליהם ולצמצם את ההדבקה. הפרסומת נערכה בהובלת לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ).
הפרסומת שהגיעה למקום השלישי היא פרסומת של בנק מזרחי טפחות בשיתוף הלא TV - המזמין את הקהל לפעילות מיוחדת לילדים באולפני הערוץ ובהנחיית כוכב הילדים המוכר בחברה הערבית ״דוד חמיס״.
לאחרונה פורסם מתוך מחקר שנערך ע"י חברת "הגל החדש" והוזמן ע"י לשכת הפרסום הממשלתית כי קבוצת התקשורת Panet Group הינה קבוצת התקשורת המובילה בשפה הערבית, בטלוויזיה, בדיגיטל ובפרינט. ע"פ הסקר, 23% מהצופים בחברה הערבית צופים בערוץ הלא TV.
קבוצת התקשורת Panet Group הוקמה בשנת 1986 והיא כוללת את שבועון פנורמה, אתר PANET והערוץ הערבי. הקבוצה מעסיקה עשרות עובדים, כתבים, מפיקים ועורכים. באתר החדשות PANET גולשים 5 מיליון יוניק יוזרס מדיי יום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה