שיווק ופרסום

שחקנית "שנות השמונים" ו"להיות איתה" בקמפיין חדש

יפה לוי ששיחקה בסדרות "להיות איתה" ו"שנות השמונים" גורפת קמפיין חדש עם ליהוק מעניין במיוחד ל-Deeb פלטפורמת מרקטפלייס לצעירים עם אופציות לתעסוקה. הקמפיין בהשקעה כספית של 150 אלף שקל
מערכת ice | 
יפה לוי (צילום מסך יוטיוב Deeb)
הבוקר (ראשון) יוציאו דיב (Deeb) קמפיין דיגיטלי לרשתות החברתיות בו משחקות שתי סבתות שמספרות על העבודות שהנכדים שלהם הגיעו אליהן דרך האפליקציה. על הקמפיין הוציאה החברה כ-150 אלף שקל.
החברה פיתחה פלטפורמת מרקטפלייס המיועדת לצעירים עם אופציות תעסוקה - מלצרות, שליחויות, סדרנים, טלמרקטינג ועוד. הדגש הוא על משרות גמישות וקצרות מועד, אבל ניתן להשתמש בדיב גם כדי למצוא משרות ארוכות טווח.
השונה הוא שהחברה מספקת גם טופס 101 חד יומי שייצרו יחד עם גופים שונים שמאפשר לעובדים לקבל פנסיה, ביטוח ושאר זכויות סוציאליות. זהו אותו הטופס (או כרטיס עובד) מתחום התעסוקה מהמשרות הקבועות, רק עם הבדל אחד חשוב: הוא תקף ליום בו המשמרת מתקיימת בלבד.
הקמפיין יהיה בכיכובה של יפה לוי כוכבת הסדרות "להיות איתה" ו"שנות ה-80". טל כוכבי, סמנכ''ל השיווק של החברה מספר על המחשבה מאחוריי הליהוק החריג: "המחקרים שערכנו גיבו את תקוותנו הקריאטיבית והראו שאנשים מבוגרים נתפסים כאמינים וחיוביים במיוחד בקרב קהל היעד שלנו. כתוצאה מכך החלטנו לשווק אפליקציה המוכוונת לצעירים בעזרת ה'סבתות' המככבות בפרסומת. בקיצור, עבודה נעימה ואל תשכחו להתקשר  לסבתא״
צפו בסרטון:
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה